Wpis z mikrobloga

#dirtrally2 #dirtrally #dirt4
hej, trzy pytanka, przepraszam ze takie podstawowe, nie mam doświadczenia w tego typu grach):

1 Nie ma opcji wyłączenia limitu 5 powtórek na wydarzenie w trybie kariery w Dirt Rally2.0?(w Dirt 4 można było) Gram padem i wiadomo, lekka pomyłka, wykręcenie bączka i 14 kilometrowy odcinek jest już spalony, a trzeba go skończyć, bo 5 powtórzeń się skończyło. A jak to jest w Dirt Rally 1?(nie gram jeszcze w jedynkę, bo podobno padem nie ma sensu, szczególnie autami historycznymi i z napędem na tył). W jedynce też jest limit pięciu powtórzeń bez możliwości wyłączenia?
Strasznie mnie wkurza to zawsze Online w trybie kariery w Dirt Rally 2, łączy się mega długo, cofnę się niechcący menu wyżej, znowu się łączy, porażka, wiem że niektórym czasem nie zapisuje wyniku, bo się coś rozłączyło... ciekawe czy jak nacisnę alt+f4 po błędzie, to mi nie zapisze że zmarnowałem próbę, bo nie zdąży się połączyć z ta zje*ną chmurą?

2 Już się chwaliłem pod tagami, że zamówiłem moją pierwszą kierownicę(plus manetkę biegów), nie miałem kontaktu z kierownicą, poza kilkuminutową zabawą jakimś badziewiem za 200zł, rozpadającym się od patrzenia, z super obrotem o 270 stopni.., wybrałem Logitech, wersję G29(PC + Playstation), mimo że mam konto Xboxa(nie mam już konsoli) i bardziej by mi pasował bliźniaczy model pod Xboxa: G920, ale obiecałem sobie, że jeśli znowu kupię konsolę, to tym razem będzie to PlayStation (temat na inny wpis),
Czy w G29 pod Dirt Rally 1 i 2 są jakieś specjalne, "tajne" profile/ustawienia, czy wystarczy profil fabryczny z gier/ softu Logitech i jego sobie wedle potrzeby lekko wyregulować pod siebie, a może najlepiej nie ruszać? Zbyt długo uganiałem się za "jedynymi prawilnymi" super ustawieniami pada z wszelkich for i stronek pod tytuły DIRT, by na koniec wrócić do fabrycznych.

3 Oglądając recenzję/gameplay z moja nową kierownicą(na którą nie mogę się doczekać, oby Inpost mnie nie zawiódł, to jutro po robocie będę już rozpakowywał i ustawiał:D, już dziś miałem chęć wskoczyć do mojego (prawdziwego) auta i zrobić odcinek specjalny po lesie)
Widzę że często ludzie mają do g29/920 ?samoróbki?(chyba): pionowy drążek do ręcznego i obok do wrzucania biegów góra-dół. Czy ktoś to robi w PL i sprzedaje na Allegro? Jak tego szukać, by sobie o tym poczytać/znaleźć magika który to robi?** W załączonym filmiku widać taki zestaw. Rozumiem że zmiana biegów to bardziej dla wygody/szpanu/realizmu, bo to i tak zero-jedynkowy przełącznik, który można ustawić pod którekolwiek guziki na kierownicy, ale jak to jest z ręcznym, czy ustawiając ręczny pod liniowy analog, mogę zaciągnąć ręczny tylko trochę? Czy ma to zastosowanie przy wchodzeniu w zakręty, czy tez zawsze blokuje się koła na maksa i tez można to ustawić zero-jedynkowo pod guzik? Niby mam analogową przepustnicę od wolantu do latania samolotem liniowym, więc mogę sprawdzić czy ręczny na 10, 20, 30 itd. procent ma sens, ale nie chce mi się rozstawiać tego pod biurkiem obok kierownicy, bo zajmuje to sporo miejsca.

PS
pytanko bonusowe: obił mi się oo oczy gameplay, gdzie taka blondyna gra w DIrta, idzie jej bardzo dobrze, plus jednocześnie jest kierowcą w prawdziwych rajdach, jak się ta laska nazywa(nie mogę znaleźć tego filmiku)?

PS2
TrackIR ma sens w grach wyścigowych? Gdzieś mi się przewala czapka z TrackIR, ale chyba w tego typu grach nie ma to sensu, szczególnie przy 50 calowym TV jako monitorze, gdzie można ustawić szeroki kąt widzenia, także pewnie nie ma to sensu.

PS3
Od kilku dni oglądam na YT dokumenty o WRC(polecam ten półtoragodzinny z lat 90tych) i filmy z wyścigów, Czemu już nie ma WRC w Polsce? Coś się stało?
Dzięki
RabarbarDwurolexowy - #dirtrally2 #dirtrally #dirt4 
hej, trzy pytanka, przepraszam ...
  • 8
@RabarbarDwurolexowy:
1. Nie wiem czy da się wyłączyć, ale to nie o to chodzi. Przyjdzie kiera, będzie bardziej naturalnie to wtedy postaraj się ograniczyć (do zera) liczbę restartów. O wiele większy fun i satysfakcja. Takie restarty są nawet gorszę niż włączone wszystkie wspomagacze jazdy. Szukaj sposobu na dojechanie w całości, a dopiero później dobrych czasów.

2. FFB jest bardzo osobisty zazwyczaj. Spróbuj wszystkie opcje. Koniec końców coś znajdziesz dla siebie.

A
@ZmutowanaFrytkownica: @zacmiony: Dzięki za rady i odpowiedzi, laska to ta druga co podał @zacmiony , ale tę pierwszą też obczaję:)
Nie wiem czemu, ale kręcą mnie takie dziewczyny, które lubią i potrafią jeździć samochodami(ogólnie ogarnięte technicznie, mające ciekawą pasję/hobby), ostatnio toczyłem się swoim japońskim szczurem i jadąca z naprzeciwka laska w tym samym modelu, tylko generacje nowszym i zadbanym, uśmiechnęła się do mnie, pomachała, i wystrzeliła do przodu, tak że
że nie była w moim typie, ani nawet jakaś obiektywnie piękna, to wolałbym zadawać się z nią, niż z piękną Julką palącą sprzęgło 40 na godzinę w Pandzie mamy;)


@RabarbarDwurolexowy: Święte słowa!

Co do TrackIR, to kiedyś się przwijał ten temat w świecie simracingu, ale aktualnie to nikt odrobine poważny tego nie używa. Podobno znalazło swoje miejsce w świecie fanów ETS2.
WRC w Polsce nie ma - oficjalnie - bo jesteśmy
@zacmiony: właśnie w komentarzach na YT pod WRC Polska ludzie się ciskali, że "to przez dzicz z Estonii(czy tam któregoś z tych państw)", ale znając życie, to nasi rodacy też nie byli święci, wracając do tego dokumentu, w latach ?80tych? w grupie B, to była masakra co ludzie robili, te nagrania gdzie ludzie dziesiątkami przebiegali przed 500 konną bestią wchodzącą w zakręt a dotknięcie auta ręka było uznawane za kozacki wyczyn...
@RabarbarDwurolexowy limit powtórek można łatwo oszukać. Jak wypadniesz to wystarczy wyjść do menu i znowu włączyć. Etap zacznie się od nowa. Nie wiem tylko czy jest sens żebyś tak robił. Lepiej tak nie jeździć, bo człowiek się przyzwyczaja i po każdym drobnym błędzie zaczyna od nowa
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RabarbarDwurolexowy: co do WRC to ofi przez kibiców a nieoficjalnie poporstu jakiś rajd nas wygryzł bardziej medialny. Też mnie to ciekawiło i badałem temat ;) tylko zapomniałem ktory