Wpis z mikrobloga

#dirtrally2 #dirtrally #dirt4
hej, trzy pytanka, przepraszam ze takie podstawowe, nie mam doświadczenia w tego typu grach):

1 Nie ma opcji wyłączenia limitu 5 powtórek na wydarzenie w trybie kariery w Dirt Rally2.0?(w Dirt 4 można było) Gram padem i wiadomo, lekka pomyłka, wykręcenie bączka i 14 kilometrowy odcinek jest już spalony, a trzeba go skończyć, bo 5 powtórzeń się skończyło. A jak to jest w Dirt Rally 1?(nie gram jeszcze w jedynkę, bo podobno padem nie ma sensu, szczególnie autami historycznymi i z napędem na tył). W jedynce też jest limit pięciu powtórzeń bez możliwości wyłączenia?
Strasznie mnie wkurza to zawsze Online w trybie kariery w Dirt Rally 2, łączy się mega długo, cofnę się niechcący menu wyżej, znowu się łączy, porażka, wiem że niektórym czasem nie zapisuje wyniku, bo się coś rozłączyło... ciekawe czy jak nacisnę alt+f4 po błędzie, to mi nie zapisze że zmarnowałem próbę, bo nie zdąży się połączyć z ta zje*ną chmurą?

2 Już się chwaliłem pod tagami, że zamówiłem moją pierwszą kierownicę(plus manetkę biegów), nie miałem kontaktu z kierownicą, poza kilkuminutową zabawą jakimś badziewiem za 200zł, rozpadającym się od patrzenia, z super obrotem o 270 stopni.., wybrałem Logitech, wersję G29(PC + Playstation), mimo że mam konto Xboxa(nie mam już konsoli) i bardziej by mi pasował bliźniaczy model pod Xboxa: G920, ale obiecałem sobie, że jeśli znowu kupię konsolę, to tym razem będzie to PlayStation (temat na inny wpis),
Czy w G29 pod Dirt Rally 1 i 2 są jakieś specjalne, "tajne" profile/ustawienia, czy wystarczy profil fabryczny z gier/ softu Logitech i jego sobie wedle potrzeby lekko wyregulować pod siebie, a może najlepiej nie ruszać? Zbyt długo uganiałem się za "jedynymi prawilnymi" super ustawieniami pada z wszelkich for i stronek pod tytuły DIRT, by na koniec wrócić do fabrycznych.