Wpis z mikrobloga

@davidbeckham: aby miał klimę. Belka to nieduże pieniądze jeśli jest serwisowana, spore jeśli jest naprawiana.
Mały silnik i duży przebieg (z gazem) to potencjalne picie oleju. Najlepiej uruchomić zimnego, poczekać aż pochodzi ze dwie minuty i dodać gazu obserwując tył. Jak pójdzie wielka chmura niebieskiego lub białego dymu to jest źle i lepiej omijać.
Przełącznik zespolony świateł i tylna belka (do ogarnięcia raz a dobrze) i zespół tłumika, który ma mocowanie tylko w dwóch punktach przez co wiecznie się urywa od drgań. Jeździła takim moja dziewczyna. Silnik 1.1 słaby ale pancerny (nie wiem jak radzi sobie z gazem), mega mało pali. Słyszałem, że 206 potrafi często przepalać żarówki ale w naszym egzemplarzu tego nie było. Ogólnie polecam pomimo tych opisanych problemów, dla spokojnego kierowcy w sam