Aktywne Wpisy
JaNieGejJaPapiesz +400
Za każdym razem jak pomyśle jak polska jest #!$%@? po chwili navhodzi mnie refleksja że moglo być gorzej. Mógł byc jakis batustan w afyce albo jakieś gówno w azji typu chiny lub jakieś slumsy w ameryce południowej. Nie jest może suuper ale moze być
#gownowpis
#gownowpis
dziadeq +454
Miesiąc temu: kobieta była gwałcona, dlaczego ludzie nie interweniują!?
Ludzie interweniują:
#bekazlewactwa #afera
Ludzie interweniują:
#bekazlewactwa #afera
Kanova VR
Najlepszy, darmowy program do rzeźbienia w VR:
+ Ma narzędzie do wygładzania siatki.
+ Pozwala rzeźbić otwory na wylot.
+ Obsługuje warstwy.
+ Obsługuje obrazy referencyjne.
+ Ma opcjonalny widok siatki.
+ Ma narzędzie symetrii.
+ Nie tworzy osobliwości geometrycznych na granicy symetrii.
@Surgeon: Domyślam się że osoby zajmujące się tym zawodowo wolą monitor i myszkę. Pytanie na ile to kwestia ergonomii a na ile przyzwyczajenie do tego co znane.
No i myszka to jednak precyzja
@loczyn: Zależy przy czym. Dynamiczne gry są rzygogenne i meczące fizycznie. W tym przypadku jest statyczna scena z ruchem mapowanym 1:1. Zmęczenie wzroku? Ja nie odczuwam.
@loczyn: Ale czy VR nie jest precyzyjne? SteamVR Lighhouse ma precyzje sub-milimetrową a przy takich detalach i tak powiększa się konkretny obszar na którym się pracuje.
@Surgeon: Pora roku nie jest problemem gdy masz klimatyzowane pomieszczenie.
@Surgeon: Tu racja. Niektóre rzeczy da się testować po prostu przytykając headset do
@loczyn: Digital sculpting raczej żadnych poważnych zastosowań nie ma bo wyjściowa siatka jest nieuporządkowana i nadmiarowa. Wrzuciłem na mirko bo sam od czasu do czasu bawię się tym programem i uważam że jest to fajna, darmowa zabawka na VR.
@AdireQ: Mordo to se wpisz w google akomodacja oka a potem akomodacja oka zaburzenia. Jeżeli będziesz pracował w czymś takim godzinami to gg wp
@einz: Pod tym względem VR wygrywa z konwencjonalnym monitorem. Podczas patrzenia na monitor mięsień rzęskowy odpowiedzialny za odkształcanie soczewki oka jest napięty i nadwyrężany. Podczas patrzenia przez soczewki headsetu
mnie się wydaje że ten mięsień przy VR jest napięty bardziej bo ogniskuje na odległość 5 cm natomiast to wrażenie patrzenia w dal jest uzyskane za pomoca oddalenia punktu przecięcia na które ogniskują obie gałki oczne
Nie ma #!$%@? moga nawet pisac na pubmedzie ze leczy raka, nigdy bym na tym nie pracowal dluzej jak 1h dziennie. Nie chce byc
@ewolucja_myszowatych: @loczyn: @einz: Soczewki odsuwają obraz pozorny na odległość kilku metrów więc oko akomoduje tak jakby patrzyło na coś oddalonego (mięsień rzęskowy rozluźniony). Czyli VR nie nadwyręża mięśnia rzęskowego tak bardzo jak monitory