Aktywne Wpisy
eskejper +22
Ten kraj jest #!$%@? smieszny. Ziomek z USA ktory pracowal w Polsce ze mna 5-6 lat temu, dzisiaj mi sie chwali podczas krotkiej rozmowy że kupil sobie wlasnie Porsche 911 Turbo S. Żonie kupił pol roku temu jakiegoś Forda. A 4 lata temu po tym jak wrocil do siebie z Polski (po tym jak urodzilo mu sie w Polsce dziecko xD) kupil dom w USA, nie wiem gdzie, ale kupil. Wszystko w
roster1 +57
Udostępnili email do zgłaszania uwag nowego kredytu 0% : nastart@mrit.gov.pl
chyba trzeba zrobić wykop efekt i wysłać tam wątpliwości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://twitter.com/Jakub_moscicki/status/1777325890352840927
#polska #nieruchomosci #gospodarka #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie #bk2 #bk2procent #koalicjadeweloperska #kredythipoteczny #kredyt2procent #kredyt #ekonomia #finanse #inwestycje #deweloperka #dom #inwestowanie
chyba trzeba zrobić wykop efekt i wysłać tam wątpliwości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://twitter.com/Jakub_moscicki/status/1777325890352840927
#polska #nieruchomosci #gospodarka #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie #bk2 #bk2procent #koalicjadeweloperska #kredythipoteczny #kredyt2procent #kredyt #ekonomia #finanse #inwestycje #deweloperka #dom #inwestowanie
Powiedzmy w budżecie 1000-2000zł na reklamę miesięcznie
#google #ads #adwords #seo #sem #reklama #marketing
Prowizja jaką weźmie agencja to zapewne przedział 200-400 złotych za samo prowadzenie tej kampanii i raczej nie będą się nad nią spuszczać. Przy wyższych budżetach raczej procentowo się rozliczają.
Samemu zanim ogarniesz co robisz to na początku stracisz te 200-400 złotych, ale później będzie lepiej i efektywniej jeśli znajdziesz odpowiednie słowa, które dla Ciebie konwertują. Chyba, że faktycznie nie
Zazwyczaj jest to dłuższa współpraca, ale w praktyce wygląda to tak, że dajesz 2000 złotych. Raz czy dwa na miesiąc ktoś spojrzy czy się wszystko dobrze przepala, sprawdzi co lepiej konwertuje albo i nie, zmieni słowa i zgarnie za to 300-400 złotych od tych 2000.
Dlatego czasami przy niższych budżetach lepiej samemu
Ale przy niższym budżecie mogą coś policzyć, wszystko zależy od agencji którą wybierzesz.
Możesz też zadzwonić na support google odpowiedzialny z GoogleAds. Konsultanci Ci chętnie pomogą ogarnąć co i jak.
Sprawdzą też czy jakichś kocopołów nie robisz na koncie. Powodzenia :)
ROI daje określony mix źródła, reklamy, landinga i oferty. Ta sama reklama, na tym samym źródle może działać różnie w zależności od landinga. I odwrotnie. Landing ten sam, źródło to samo, ale lekko zmieniona reklama = diametralnie inne wyniki.
Nad tym się nie da przestać