Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Od jakiegoś czasu pracuję jako data scientist #datascience. Przed świętami dostałem ofertę zostania szkoleniowcem w kilka sobót. Chodzi o bardzo podstawowe rzeczy: regresja liniowa, logistyczna, random forests, podstawy trenowania prostych głębokich sieci typu multilayer perceptron albo sieć konwolucyjna. Wszystko w #python #keras. Jakie #zarobki zawołać? Myślałem o 2x normalna dniówka w pracy. Dniówki wychodzi mi ~ 200 zł, więc myślałem o 400 zł/dzień. Za dużo? Za mało? #pracbaza #edukacja #machinelearning #pracait

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: [Wyjazdy studenckie](https://st.pl/$xvynkdla)
  • 14
Korepetytor: Zakładając że piszesz serio.
Weź pod uwagę że musisz też przygotować się na szkolenie - zależnie czy masz jechać z jakiegoś skryptu i z gotowych slajdów czy sam wszystko przygotować + koszt i czas dojazdu.
Przez pewien czas się bawiłem w szkolenia z Excela (!!!) i miałem 50pln/h jak było szkolenie dla studentów (szkolenie trwało 7h i było w zasadzie z gotowca) i 100/h jak dla jakiś "biznesowych" (tu trzeba
@croppz

Dostał taką ofertę.
Nie twierdzę, że zakładając że to junior powinien szkolić ale może chodzi o jakieś kursy pokazujące ogólnie możliwości machine learning. A w takiej sytuacji osoba zajmująca się analizą danych weźmie parę tutoriali dostępnych w necie i "ogarnie" temat.
Druga strona może też chcieć OPa bo ktoś z dużym doświadczeniem byłby za drogi.
podstawowe rzeczy: regresja liniowa, logistyczna, random forests, podstawy trenowania prostych głębokich sieci typu multilayer perceptron albo sieć konwolucyjna.