Wpis z mikrobloga

@fervi:

d3d9wrapper


Zacytuję ciebie sprzed kilku miesięcy:

Na Intelu w ogóle nie działa, na AMD prawie w ogóle nie działa. Może ten D3D9 działa z jakimiś starymi wersjami DirectX9?


Ani razu nie udało mi się tego odpalić.

Po za tym to się nazywa Gallium Nine a nie d3d9wrapper.
@Kryspin013: Oczywiście transkodowanie z DirectX na Vulkan będzie lepsze niż Wine'owe DirectX na OpenGL. Ale prawdopodobnie nigdy nie będzie idealne, że przebije DirectX w wydajności (na globalna skalę). Gallium Nine to robił
d3d9wrapper.


@fervi: Nie "niech będzie" tylko w błąd wprowadasz. Tego rozwiązania w ogóle nie znajdziesz pod nazwą d3d9wrapper.

Ale prawdopodobnie nigdy nie będzie idealne, że przebije DirectX w wydajności (na globalna skalę). Gallium Nine to robił


@fervi: Przecież już dawno sobie uzgodniliśmy, że nie chodzi o wydajność a o funkcjonalności i kompatybilność z aplikacjami. Co mi z tego, że odpalę jakąś starą gierę z "natywną wydajnością" skoro mogę mieć nawet
skoro mogę mieć nawet narzut 2x tego co wymaga ta gra a i tak będzie super płynnie.


@Kryspin013: Niby spoko, ale zauważ, że wiele osób gra na laptopach albo mniej mocarnych konfiguracjach. Dodatkowe podgrzewanie sprzętu nie jest wskazane
Niby spoko, ale zauważ, że wiele osób gra na laptopach albo mniej mocarnych konfiguracjach


@fervi: Niby spoko, ale widziałem, że gallium nine kiedyś za cholerę nie działał nawet na nowych GPU intela nie wspominając już o starszych GPU czy ogólnie GPU nvidii.
@Kryspin013: Gallium Nine wymaga Gallium3D, które nie istnieje na Nvidii ani Intelu. Ogólnie Nouveau ma, AMD i specjalne sterowniki Intela, które trzeba ogarniać i nie wiem jak chodzą..