Wpis z mikrobloga

@SSKW: Myślałam, że 41 już nie jeździ w ogóle. Wybrałam się nim na przejażdżkę do znajomej w Pabianicach jakiś rok, dwa lata temu. Niezapomniane przeżycie, gdy ludzie po chodniku idą szybciej niż ten wspaniały konstal jedzie
@Budwajzer: z drugiej strony oddają nowe wyremontowane, jak na Dąbrowskiego, otwierają te zzamknięte dawniej jak na Czerwonej. Ale fakt faktem z tramwajem na Doły i na Legionów odwalili strasznie. Na ten pierwszy będziemy czekać pewnie przynajmniej do 2025, na ten drugi na szczęście wyłonili w końcu jakąś firmę z przetargu.
@RitmoXL: aż tak źle nie będzie raczej, miasto sobie na to nie pozwoli. W planach jest raczej tworzenie nowych tras,
@Krasznysztawa: Musieli je zamknąć bo inaczej był by drugi Wrocław.Idealne rozwiązanie to nie jest w świetle masowych remontów dróg i wydłużonego czasu przejazdu po mieście, ale lepsze to niż dokładanie cegiełki do korkowania miasta zatrzymaniem ruchu na torach przez zły stan torowiska.
@RitmoXL: e tam pierdzielisz Pan, zamykają linię poza miasto, bo miasta aglomeracji nie chcą łożyć kasy. Przed chwilą Włókniarzy wyremontowali, teraz remontują tramwaje na Rydza (co prawda patologia bo to będzie miało ze 2 lata opóznienia pewnie, ale remontują :D), zaraz będą robić tramwaje na wojska polskiego.
największy problem z tą trasą jest taki, że pomiędzy Łodzią a Pabianicami są jeszcze wioski


@Krasznysztawa: Tam jest tylko Ksawerów i wątpię, że im tramwaj niepotrzebny. Cała infrastruktura tramwajowa w Pabianicach i Ksawerowie to dramat. Żeby nie było tego co we Wrocku to składy śmigały z ograniczeniem prędkości do 10km/h lub 20km/h.
Z pozytywnych rzeczy od grudnia są zmiany, bo rusza wielki remont. Już zaczęli wyciągać stare szyny. Centrum Pabianic
@Archangel87: Do tej pory słyszałam głosy, że Ksawerów nie chce się angażować, że z tramwajem mają same problemy, ale widzę, że coś się w tym temacie zmieniło. Oby poszło im szybciej niż w Zgierzu. O powrocie tramwaju do Ozorkowa to już nawet nie marzę.