Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
#tv #philips #cybermonday
Mirki, kupiłem dziś w Neonet tv PHILIPS 65" 65PUS6804 UHD. Generalnie wszystko wygląda ok, oprócz podświetlenia matrycy, które jest nierównomierne, co widać w ciemnym pomieszczeniu podczas wyświetlania czarnego obrazu. Zwracać czy nie zwracać? Jest szansa na trafienie lepszego egzemplarza, czy telewizory LCD po prostu tak mają i pogodzić się z tym?
J.....r - #tv #philips #cybermonday 
Mirki, kupiłem dziś w Neonet tv PHILIPS 65" 65PU...

źródło: comment_DY6qDpJ6wMXzynYWWQSkGsFcyPdf9ZXc.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
@JanHochwander: Postępować nie powinno, ale nie jest to normalne zjawisko. Jest to ewidentnie wada materiałów użytych wewnątrz. Śmiało reklamuj, trafił Ci się po prostu wadliwy egzemplarz. Możesz wymienić na ten sam model, który powinien być już "normalny".

Generalnie "budowa" LCD jest jak niżej :
http://www.jyecp.com/index/images/sub2/led_blu_img.jpg

I nad filmem D-BEF jest montowana matryca. Moim zdaniem nie powinien być to problem podświetlenia, tylko właśnie arkuszy, które są pofalowane i nieprawidłowo rozpraszają światło. ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@znajdz_zycie: Dzięki, dziś kupno tv nie jest proste. Najpierw godziny spędzone na czytaniu testów a potem jeszcze trzeba robić za kontrolę jakości bo producent ma to gdzieś. Chyba jutro go odwiozę, może będą mieli na wymianę.
  • Odpowiedz
@JanHochwander: Sprawdź jeszcze w karcie gwarancyjnej na jakiej zasadzie odbywa się reklamacja.
Ostatnio reklamowałem swojego Samsunga 50" bo dolna listwa LED zaczęła się sypać po roku użytkowania i pojawiły mi się plamy jak na zdjęciu. Jak wielkie było moje zdziwienie, że sklepy nie obsługują reklamacji, dzwoni się na infolinie Samsunga, przyjmują zgłoszenie i jeżeli stwierdzą, że to faktycznie wada produktu to przyjeżdża serwis i na miejscu wymienia cały moduł (
znajdz_zycie - @JanHochwander: Sprawdź jeszcze w karcie gwarancyjnej na jakiej zasadz...

źródło: comment_0HYBodyTvIXaHhajWqUeZUCg82iJz7iG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@znajdz_zycie: Telewizor kupiłem dziś i jeśli sklep nie będzie robił problemów ze zwrotem to wolałbym uniknąć zabawy w reklamacje i serwisy. Niestety człowiek na infolinii nie bardzo wiedział jak to załatwić. Niby mogę odstąpić od umowy bez podania przyczyny ale telewizor nie może być używany, tylko jak miałem stwierdzić że mi nie leży bez włączania? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@JanHochwander: I tu właśnie cała ta karuzela się zaczyna kręcić. Sklep też nie wiedział, że produkt, który wydają klientowi jest wadliwy i w zależności od tego, jaka jest umowa pomiędzy "dostawcą" a "sklepem" tak będzie to rozwiązane.
Fakt jest taki, że nie ma co się męczyć od samego startu z takim TV, lepiej ogarnąć temat na początku. Powodzenia ;).
  • Odpowiedz