Aktywne Wpisy
eisil +46
Gniję już na tym neecie ehhh
Potrzebuję ludzi. Potrzebuję akceptacji, serdeczności, chwytającej rozmowy, sympatii, uczuć wyższych. Brakuję mi tego, chciałbym tego zaznawać.
Tylko cóż...
Chłop jest bezrobotny, a ludzie takimi gardzą, bo sami muszą #!$%@?ć i dążą do czegoś, często muszą sami się utrzymać, więc mają ból dupy jeśli ty nie robisz tego samego, a pytanie "czym się zajmujesz", to pytanie bazowe. Ja nie mam na nie odpowiedzi, bo zajmuję się niczym,
Potrzebuję ludzi. Potrzebuję akceptacji, serdeczności, chwytającej rozmowy, sympatii, uczuć wyższych. Brakuję mi tego, chciałbym tego zaznawać.
Tylko cóż...
Chłop jest bezrobotny, a ludzie takimi gardzą, bo sami muszą #!$%@?ć i dążą do czegoś, często muszą sami się utrzymać, więc mają ból dupy jeśli ty nie robisz tego samego, a pytanie "czym się zajmujesz", to pytanie bazowe. Ja nie mam na nie odpowiedzi, bo zajmuję się niczym,
MurLand +455
Niestety znowu udało sie wam wyplusowac wpis, wiec kontynuujemy nasza podróż na samo dno dark MLMow. Zatęsknicie jeszcze za piosenkami disco polo.
Na tym poziomie ciężko juz powiedzieć czy to złośliwa konkurencja, choroba dwubiegunowa czy po prostu narkotyki i alkohol.
Prosze NIE PLUSOWAC.
Będzie 100 plusów wrzucam kolejny utwór, a później będę żył z plusików pasywnych.
#frajerzyzmlm #mlm #discopolo #heheszki
Na tym poziomie ciężko juz powiedzieć czy to złośliwa konkurencja, choroba dwubiegunowa czy po prostu narkotyki i alkohol.
Prosze NIE PLUSOWAC.
Będzie 100 plusów wrzucam kolejny utwór, a później będę żył z plusików pasywnych.
#frajerzyzmlm #mlm #discopolo #heheszki
Wpłacę 500 zł na dowolnie konto wskazane przez osobę która jako pierwsza w komentarzu zaprezentuje formalny algebraiczny dowód na nieprawdziwość równania 6 x 3 = 6 + 6 + 6 w dziedzinie liczb całkowitych Z (zgodnych z definicją podaną tutaj.
Szczególnie do udziału zachęcam wszystkich tych, którzy w komentarzach dowodzących nieprawdziwości powyższego odsyłali innych do podstawówki. Macie szansę się wykazać.
#matematyka #szkola #nauczyciele #gruparatowaniapoziomu
Pokazałem ci wszystkie kroki.
Ps.
Jak na frajdę ktorą ci to sprawia to dużo złosci w Tobie
A no tak bo nie rozumiesz treści zadania z podstawówki ;)
I przypomnę w zadaniu nie było mowy o tym jak przedstawic ten zapis inaczej. Pierwsza czesc z rysunkiem to pokazuje.
Bo zadam.pytanie jeszcze raz czy 9+9 nie jest dobra odpowiedzia dodawanie jednamowych
Sformalizuj je i wrzuć w jeden post proszę.
@geralt101: Jasne i wynik by był poprawny, bo rzeczywiście 3 zbiory po 6 elementów mają dokładnie taką samą liczbę elementów co dwa zbiory po 9 elementów i jeden zbiór z 18 elementami. Jednak w zapisie 3x6 dla dzieci w wieku szkolnym może też chodzić o to, żeby pokazały, że rozumieją co dokładnie
Potem dowiedza sie ze jak zamienimy zbiory i liczbe elementow to wyjdzie tyle samo a potem ze mozna to na inne pary(albo i nie) rozlozyc itd. Itd.
@kielus: ze zle rozumiesz zadanie?
@LowcaG: nie zagadasz mnie. Cały czas mówię twardo: sprawdzam !
@LowcaG: tylko że to nie jest treść zadania ale podtytuł. Trzeba się domyślać co autor miał na myśli.
Potrzymaj mi piwo!
@PanWujuniu:
@zarowka12: jasne. Dlatego jest nauczyciel ktory to tlumaczy. Latwo to.zweryfikowqc jezeli wiekszośc dzieci to zle rozwiazala to wina auczyciela jezeli tylko nieliczni to coz lenistwo niedbalosc rodzice nie dopilnowali.
@kielus: no nie czytasz mnie od poczatku.
A od poczatku mowie ze Twoim problemem jest to ze nie rozumiesz zadania a nie czy 3x6 to 3+3+3+3+3+3 czy 6+6+6 a moze 9+9
Tak samo by był jakby kazali liczyć pole trójkąta równobocznego w konkretny sposób np wzorem ogólnym a nie tylko do równobocznego.Wynik
Zakładając definicję z mnożną i mnożnikiem
Z1 : iloczyn to mnożna-krotność mnożnika
Oraz to, że dziedziną są liczby naturalne w których jedną z właściwości iloczynu jest przemienność
Z2: A x B = B x A dla każdego A i B będących liczbą naturalną
Z Z1 i Z2 wynika bezpośrednio
Z3: iloczyn to mnożnik-krotność mnożnej
Mając na uwadze powyższe 6 x 3 = 6 + 6 + 6