Wpis z mikrobloga

@Karatte: Jedyna zmiana, która ma jakiś sens. Bo to co chcą zrobić z resztą czołgów sprawi, że będzie sens grać tylko z 3 linii. Cała reszta będzie radośnie trzepać się HE po pyskach. Nie pojmuje tego płaczu na golda. Prawdą jest, że wolne pancere pojazdy są mniej grywalne, ale może lepiej byłoby je zrebalansować, niż stawiać na głowie całą resztę. Jeszcze bardziej ciekawi mnie jak rozwiążą to z pojazdami typu SU-100Y
Poza tym raczej te pociski z wyższą penetracją raczej nie będą tak absurdalnie przesadzone jak niegdyś były AP na wysokotierowych artach. Ale to WG, pożyjemy zobaczymy.


@Bioenergoterapeuta: Pociski z większą penetracją będą raczej słabe bo mają mało obrażeń przy dużym ryzyku że pocisk się odbije. Kiedyś arta przy większej penetracji miała znacznie więcej obrażeń. Pamiętam jak kiedyś z Ob.261 waliło się z pocisku o dużej penetracji w IS7 za ponad tysiąc
@Bioenergoterapeuta: @prezess123123: Ja to odbieram jako kolejny nerf art.
Będziesz miał wybór pomiędzy mniejszymi uszkodzeniami, ale z ogłuszeniem, a dotychczasowymi obrażeniami (procentowo), ale bez ogłuszenia. Pociski penetrujące też chyba będą bardzo słabe, bo ponoć częściowo mają zadawać obrażenia HE (jeśli się nie przebiją). ¯\_(ツ)_/¯
@PanDarcy: Niech znerfią jeszcze liczbę gównomiotów do jednego na stronę i będzie można w miarę sensownie pograć na otwartych mapach. Arta już w tej chwili jest najmniej grywalną klasą pojazdów i nie rozumiem ludzi grających na nich tysiące gier. Robienie misji na artę jest mentalnie bolesne, ale niestety trzeba je czasem przecierpieć. A dla fanów klikania mogliby odpalić jakiś tryb arty na boty.