Wpis z mikrobloga

#samochody #motoryzacja

Czy płytę podłogową (czy jak tam to się nazywa - chodzi o tę dolną osłonę komory silnika) można po prostu odkręcić i wywalić? Nic się nie stanie? Pytam, bo mi dość poważnie koroduje, a poprzedni właściciel (borykający się z tym samym problemem) zrobił jakieś januszowskie łaty, które dzisiaj mi częściowo odpadły i haczą mi o jezdnię podczas jazdy (chrobocze trochę to).
  • 12
  • Odpowiedz
@Crosshairs: ciekawe w jakim aucie, mozesz podac przyklady, Łada? xD nie spotkalem sie i to nie ma zadnej logiki - znaczaco zwieksza mase pojazdu a zadaniem tej oslony jest aby nie chlapalo na silnik a nie fizyczne zabezpieczenie przed uderzeniami
  • Odpowiedz
@brakloginuf: Np Pug Partner.

Co mnie obchodzi rynek rosyjski?


Okazuje się że nie masz racji, to nagle piszesz co cię rynek rosyjski obchodzi?
Powinno, bo auta z ruskiej dystrybucji jeżdżą też w polsce ignorancie.
  • Odpowiedz
@Crosshairs: takie wyjatki potwierdzaja regule, na rynek europejski (taak kawalek Rosji to tez Europa) wszystkie pojazdy posiadaly plastikowa oslone (o ile posiadaly). Autor mieszka w Polsce wiec niby o jakim.aucie mialby pisac? Gdyby jezdzil jakims egzotycznym autem to by zapewne o tym napisal. Ty z trudem znalazles jeden model ktory w dodatku na nasz rynek takiej oslony nie mial, wiec przedstaw tyle modeli zeby chociaz moc rownac sie z niemieckimi autami
  • Odpowiedz