Wpis z mikrobloga

Chcemy ostrzec wszystkie sklepy i wszystkich sprzedających w internecie przed wyłudzaniem produktów/pieniędzy poprzez paypal. Proceder polega na tym, że klient opłaca zamówienie paypalem i zamawia odbiór w paczkomacie. Później taki klient (lub faktyczny posiadacz konta paypal/karty) zgłasza spór i prosi o zwrot pieniędzy za niedostarczenie przesyłki. Paypal nie traktuje paczkomatów jako dostarczanie produktów i nie bierze tych numerów przewozowych jako dowód dostarczenia (numery zwykłych firm kurierskich bierze).

W efekcie czego sklep zostaje bez produktów i bez pieniędzy, dlatego kto może niech sobie przypilnuje, żeby przy dostawie do paczkomatów/punktów odbioru ustawić jako niemożliwe płatność paypalem.

Nasz ananasek zamawiał paczki do powiatu aleksandrowskiego na kujawach, jakby ktoś miał podobny przypadek to proszę o kontakt.

Kontakt:
Sklep: https://superparts.pl
Facebook: https://pl-pl.facebook.com/superpartspl/
Telefon: +48 733 015 015
Mail: kontakt@superparts.pl

#paypal #paczkomaty #sklepyinternetowe #superparts #afera
  • 10
@Rst00: IP z UK z Telefonica UK Limited, wiec nic z niego nie osiągniemy. Imię i nazwisko za każdym razem fikcyjne więc też niewiele wniesie. Jedyna szansa w numerze telefonu albo w kamerkach paczkomatu (nasze zamówienia były odbierane późnym wieczorem lub w nocy więc pewnie nic z tego nie będzie). W każdym razie na policje zgłaszamy/zgłosimy.
@superparts_pl:

Paypal nie traktuje paczkomatów jako dostarczanie produktów i nie bierze tych numerów przewozowych jako dowód dostarczenia


ale jak dokładnie oni to argumentują? próbowaliście sprawę ponownie otwierać?