Wpis z mikrobloga

CO TAM U MNIE W WIETNAMIE CZ. I

- moje aktualne poczynania mozecie sledzic na Insta gdzie dodaje rozne shitstory i ciekawostki: pienionszki
- swoje wpisy publikuje pod tagiem #wietnamwpjoterze
- jesli ktos chce zeby go dodatkowo wolac do kolejnego wpisu moze zapisac sie na liste:
https://mirkolisty.pvu.pl/list/ZYuZXxyq222so6DE

Jestem w Wietnamie juz prawie 3 miesiace, wiec opowiem po krotce jak mi sie tu zycko uklada.

Praca
Nadal pracuje w przedszkolach i zrezygnowanie ze szkol publicznych to byl swietny wybor. Na kazdy tydzien dostaje inna rozpiske godzin i szkol. Przed zajeciami nic sie nie przygotowuje, a plan lekcji poznaje dopiero, gdy przyjde. Moje nauczanie dzieli sie na 2 rodzaje: "teaching" i "co-teaching".

Na teaching to ja jestem glownym nauczycielem i prowadze wiekszosc lekcji. Mam oczywiscie asystentke, ale wiekszosc czasu mowie ja, a w zasadzie krzycze. Teaching mam glownie w "swoim" jednym przedszkolu, gdzie ucze w te same dni tygodnia tj. wtorek, czwartek i czasem piatek rano. Mam tam zawsze 2 lub 3 lekcje po 30 min kazda.

Na co-teaching ja jestem raczej tym od przecwiczenia wymowy z dzieciakami. Wyglada to tak, ze w jednym czasie prowadzone sa 2 takie same lekcje z ta sama grupa wiekowa i polowe z 40-45 minut spedzam w jednej sali, a polowe w drugiej. Co tydzien mam inne przedszkola.