Wpis z mikrobloga

@Legio_VI_Victrix Wszystkie wady WoT + dodatkowe tryby + plus masa premek, w których człowiek się nie orientuje.

Z fajnych rzeczy - Rudego będzie można przerzucać między polskim i rosyjskim drzewkiem.
@Legio_VI_Victrix: Gra przeszła rewolucję graficzną mocno na plus. Dodali samochodziki na które prawie każdy narzeka, ale imo są okej bo często jakiś na yolo arte zabija. Wyłączyli team dmg na randomach, a gra sama w sobie ma sporo eventow ze specjalnymi trybami. Widać że WG zaczęło się jako tako starać i mimo że czasem odwalą jakąś manianę, to ogólny bilans zmian jest na plus. Przez ostatnie 2 lata gra przeszła więcej
@Legio_VI_Victrix: Trzon rozgrywki nie zmienił się znacznie. Napewno dużo mniej grindu, nawet dla graczom bez konta premium jest łatwiej przez rezerwy, frontlajny itp. No i schematy, które delikatnie przyspieszają expienie.
Żeby wyekspić czołg od V do X tieru wystarczy max 400 bitew.
@kuraku: Rezerwy chyba już wtedy były w grze, choć moge się mylić. Nie ma niczego skomplikowanego do nauki.
Są 4 rodzaje rezerw: exp załogi, exp czołgu, wolne doświadczenie i bnus do kredytów.
Dodatkowo dzielą się one na przedział czasu, w którym działają, od 1 godziny do nawet 8 (jeszcze takiej nie spotkałem ale zakładka w kliencie jest). "No i jeszcze efektywność", tzn jedne dają bonus 100% exp, inne 50%.
W jednej
@kuraku: W porównaniu do gry sprzed kilku lat jest bardzo dużo nierównych bitew kończących się 15/0-5, bitwy są krótsze, albo nie zdążysz nic zrobić albo wyleje sie na Ciebie pół drużyny przeciwnika bo cała Twoja padnie po 2 minutach. Wyrównanych bitew jest jak na lekarstwo. Jeśli chodzi o grind jest tyle ułatwiaczy że da się zrobić X tier w kilka dni. Nie zdziw się, jak na bitwach 8 tieru połowa czołgów
@Legio_VI_Victrix:
Na minus:
-totalnie #!$%@? MM (jeden z wielu przykładów poniżej)
-dziwaczna fizyka (czołgi ślizgają się jakby jeździły na rolkach albo tracą pół HP przy lekkim spadku)
-bitwy trwające 3-4 minut z końcowym wynikiem 15:2
-wpieniające ogłuszenia gównomiotów
-żonglują mapami non stop i zmieniają je na gorsze, choć nie jest to regułą
-duża część czołgów jest zapomniana i niegrywalna, a WG nie kwapi się do jakichkolwiek poprawek
-kombinują ze zniżkami -
romek898 - @LegioVIVictrix: 
Na minus: 
-totalnie #!$%@? MM (jeden z wielu przykład...

źródło: comment_S2o9IXSWOmvmbLOt0YJcla6sYoq6ljvl.jpg

Pobierz
@normalny_swir: W moim odczuciu to jest minus, szczególnie na wysokich tierach, bo siła ognia jest za duża. Kiedyś grając na Xt można było robić dużą presję, a teraz to trzeba się chować, bo po drugiej stronie są trzy arty, 3 lodówki i pełno HTków. Dodatkowo są czołgi, które sobie słabo radzą na swoich tierach i to właśnie te niższe są dla nich zbawienne, bo można sobie postrzelać i robić jakąś tam