Wpis z mikrobloga

Mirki, jest tu może ktoś z cyfrowego centrum serwisowego ccsonline? 2 tygodnie temu wysłany telefon do naprawy ekranu, przesyłka do nich dostarczona i cisza. Na infolinie się nie dodzwonisz, mają nagrany komunikat, że się zepsuła i prośba o kontakt mailowy, na maile nie odpowiadają od tygodnia XD. Status naprawy niby można sprawdzić na stronie ale pokazuje, że fon jeszcze do nich nie dotarł... Od 2 tygodni jestem bez sprzętu, nic nie wiem, wygląda to jak wyłudzenie :-(
#ccs #ccsonline #serwisgsm #xiaomi
  • 7
  • Odpowiedz
@chris_waddle: zapomnialem juz troche bo wyprowadzilem sie z Polski ale czy przypadkiem po uznaniu naprawy gwarancyjnej czas na naprawe nie jest nieograniczony? Tak np. jest w Norwegii z tym, ze ichniejszy urzad ochrony konsumenta stwierdzil, ze no jednak nie wiecej niz 6 tygodni.
  • Odpowiedz
@chris_waddle: u mnie przesyłka odebrana u nich 3 września przez "WOZNA". Na e-maile nie odpowiadają, kontakt telefoniczny w stylu "wszyscy konsultanci są zajęci". Na stronie po wpisaniu numery przesyłki jest napisane, że nadal nie odebrali urządzenia.
  • Odpowiedz
@Zenderable: u mnie wreszcie coś się zaczęło dziać wczoraj. Najpierw odpisali na maila, że postarają się przyspieszyć rejestrację przesyłki. Później pojawił się status "w trakcie" na ich stronie. Odebrali 28.08. więc 2 tygodnie sprzęt leżał i czekał aż coś zaczną robić.
  • Odpowiedz