Wpis z mikrobloga

@PlanetPlus: Czekacie na wstępną weryfikacją która nawet jak pokaże że wszystko ok to jednak odrzucicie bo "Każdy użytkownik może uzyskać tylko jeden bonus 5 zł" a kasa z pozyskania "znika"
  • Odpowiedz
@tomasz3 taki urok polskiej firmy z dykty i trytytek. Bo ten cały planetplus (czy raczej minus) to polski twór i jak widać obsługa klienta też, iście na polskich standardach gdzie użytkownik końcowy traktowany jest bez szacunku. O jakości produktu już nie wspomnę.
  • Odpowiedz
A między innymi rejestracja z fikcyjnych maili jest wyłudzaniem.


@PlanetPlus: Z jakich fikcyjnych e-maili? Przecież newsletter trzeba było potwierdzić na mailu, więc nie mógł on być fikcyjny. Część zapewne korzystała z szybkich e-maili ogólnodostępnych, czasowych więc tu może podchodzić pod próbę wyłudzenia, ale normalne e-maile raczej nie.
  • Odpowiedz
Nie wiem nawet czy funkcjonuje takie pojęcie emaila fikcyjne i ciekawe jak lidl czy planeplus udowodni że to" fikcyjne emaile" Nagłówki w prasie Planetplus nie zatwierdza cashbacków z lidla przez fikcyjne emaila. Lepsze niż bitwa o karpie w lidlu
  • Odpowiedz
@PlanetPlus:

"Mieliśmy nadzieję, że oczywistym jest iż każdy może dostać tylko jeden bonus... "

Uśmiałem się...czyli domysły > regulamin? Czyli równie dobrze mogę stwierdzić, że za to, iż zarejestrowałem się w waszym portalu wypłacicie mi 1milion złotych..."miałem nadzieję, że oczywistym jest, iż dostanę takowy bonus".

"6.3. Operator jest uprawniony do odmowy wypłaty Nagrody Cashback w przypadku:
b) uzasadnionego podejrzenia próby lub dokonania wyłudzenia, oszustwa, kradzieży lub przywłaszczenia, dokonanego wobec Operatora, Partnera
  • Odpowiedz
@Drathir: Na ten moment odpiszę jedynie na temat "fikcyjnych maili". Założeniem zapisania się do newslettera jest regularne otrzymywanie maili z różnymi informacjami, co nie jest możliwe podając 10 minutowe maile, które nazwałem "fikcyjnymi". Resztę tematów poruszymy jeżeli będzie trzeba po weryfikacji wszystkich transakcji z Lidla.
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Czyli zakładacie z góry, że każdy uczestnik mający więcej niż jeden mail - był on założony jako chwilowy? Czyli nie mogę mieć np. 2 czy 3 maili bo będą one "fikcyjne"? Idąc dalej pomawiacie mnie o wyłudzenie?

"A między innymi rejestracja z fikcyjnych maili jest wyłudzaniem. "
"zaczęliście się rejestrować na fikcyjne maile, co jest niezgodne z regulaminem. "

Prosiłbym o poruszenie reszty tematów teraz :)
  • Odpowiedz
@PlanetPlus
Tak widzę, że już to "ogarnęliście". Zmieniliście godzinę zatwierdzenia mojego zwrotu 5zł, na godzinę w której "poprawiliście" regulamin na stronie :P Ale śmierdzi przekręt...

I dlaczego zatwierdziliście mi tylko jeden zwrot, skoro zarejestrowałem się z kilku emaili, które UŻYWAM? A skoro posiadanie więcej niż jednego emaila to według was "oszustwo", to jak stwierdziliście że ten akurat email nie jest "oszukańczy", a inne są? I który to konkretnie email to ten "nie
User456 - @PlanetPlus
Tak widzę, że już to "ogarnęliście". Zmieniliście godzinę zatw...

źródło: comment_iMle0lfzRDr1ufYVrNB8hsx6hlrOhloC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Oczywiście, że nie zmienialiście żadnych godzin, regulaminu również nie zmienialiście!

Jak również nie zmienialiście statusów już zatwierdzonych zwrotów ludziom, i to kilkukrotnie! Nawet na minus im zmieniliście - co może też nie? :P Zamieścić screeny innych userów, którzy mieli kilkukrotnie na liście cashbacków pozycję -5zł (minus!). Już im odpisaliście, czy mają wam dopłacić za ten cashback? :D
Bagno...
  • Odpowiedz