Wpis z mikrobloga

Mam kilka pytań odnośnie #iptv. Jestem laikiem w tym temacie.
1. Co wybrać? #plusxtv czy może #teleelevidenie? Wolałbym płacić paypalem.
2. Czy oglądanie jest bezpieczne czy lepiej używać vpna?
3. Duże są opóźnienia względem normalnej tv?
4. Zależy mi na kanałach sportowych czy działają one dobrze, nie laguje?
5. Czy można je odpalić na miboxie np. przez #kodi
  • 19
@deewu ja nie ekspert ale korzystałem z obu to postaram się pomóc.

1. W plusx teraz nie ma opcji płacenia paypalem dlatego też przeniosłem się do teleele.
2. W sumie nie interesowałem się tym i nie wiem.
3. Zauważyłem że w teleele są mniejsze niż w plusx ale zawsze jakieś się trafia, nie wiem od czego to zależy chociaż np kanały informacyjne mam praktycznie 1:1.
4. Działają okej, czasem może coś przylagowac,
@deewu trzeba napisać maila, nie pamiętam dokładnie jaki to ale znajdziesz na stronie, wyślij zapytanie o płatność paypalem i podeślą Ci instrukcje, mi odpowiedzieli jakoś po 20min chyba
@Karlovsky: właśnie oglądałem końcówkę city bo dostałem na test i kilka razy scieło na pół sekundy, zobacze jak to bedzie wyglądac przez cały weekend
@guowa: oglądasz na serwerze CLOUD1 czy 2
@deewu:
1. Nie widzę różnicy, mam wrażenie, że z tego samego źródła Ci dostawcy korzystają. Zdecydowanie lepsze płatności ma teleele, sam z plusx na nich przeszedłem właśnie dlatego.
2. Nie ma potrzeby VPNa, póki co oglądanie treści nie jest nielegalne (udostępnianie już tak).
3. Kilkanaście sekund przy plusx i teleele, rapidy i geny mają już ponad minutę.
4. Generalnie nie ma problemów, przy transmisji LM zmniejszają rozdzielczość by nie cięło.
5.
@slash83: ok, co do apki to testowałem siptv ale płatna, więc zobaczyłem też perfect player i też jest spoko, ale chodzi tylko MPEG-TS (M2TS) playlist i zmiana kanałów jest o wiele wolniejsza w porównaniu do siptv, no ale domyslam sie ze jak cos jest płatne to zazwyczaj lepsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)