Wpis z mikrobloga

Hej, jestem nowy na wykopie, ale często obczajałem tematy nie będąc zalogowanym.
Wiem, że jest dużo tematów o #epapierosy #epapieros i #vape ale jednak postanowiłem, że lepiej będzie jak napisze własnego posta.
Mianowicie, chce rzucić palenie i w okresie przejściowym chciałem przeżucić się na #efajki . Miałem już kilka epapierosow (ijusty,ego aio , vaptio P1, vapepena 22) ale zazwyczaj po tygodniu zawsze wracałem do analogów więc raczej jestem laikiem . Tym razem jestem dość zaparty aby przeżucić się na efajki (dziewczyna głównie nakłania ze względu ma zdrowie itd. a ja raczej myślę o finansach) a teraz jest dobry moment bo nie ma stresu związanego z uczelnią
1. Chciałbym kupić jakiś sprzęt do 150 zł max (wiem że to mało ale boje się ze znowu wrócę do papierosów zwykłych , jeśli się wciągnę w vapowanie to będe myślał o poważniejszym sprzęcie).
2. Fajnie gdyby e papieros oddawał dobry smak , w miarę można było zastąpić tym papierosa zwykłego, chmurką nie musi być jakaś mega zajebista , nie ,, pił,, dużo liquidu (wacham się na razie między vapepenem ligth edition vs ijust s)
3. Chciałbym, żeby palenie efajka wyszło taniej niż palenie analogów , w tym celu musiałbym robić zapewne własne liquidy więc chciałbym prosić o instrukcje , co muszę kupić itd i ,,przepis,, czyli proporcje ,sposób przygotowania lub dobre premixy które polecacie
4.ostatni punkt, to gdzie najlepiej to kupić wszystko żeby wyszło taniej z e papierosem i liquidy, jaką stronę polecacie która jest pewna (najlepiej jeśli można by było płacić pobraniowa)
#epapierosy #epapieros #vape
  • 6
  • Odpowiedz
@Kapac: https://www.wykop.pl/wpis/42993937/mieli-moj-volish-alpha-juz-nie-domaga-i-musze-kupi/#comment-151520031
Wyjdzie jakies 130 zl wysylem (podobno zamawiajac przez telefon jest jeszcze taniej), normalnie za tego kita trzeba zaplacic ok 300 zl - zajebista okazja, do tego VTC5A z Allegro i masz dobry sprzet.