Wpis z mikrobloga

Cześć, orientujecie się czy jak zamówie telefon w proline, zaplace przelewem ale wybiorę odbiór w sklepie stacjonarnym to dalej będę miał prawo do zwrotu przez 14 dni, jako że umowa zawarta na odległość?
#android #xiaomi #proline
  • 6
  • Odpowiedz
@Goldenoss oddawałem tak w Proline jeden telefon w 2017 i przyjęli, ale decyzja należała do centrali. Zgodzili się na zwrot, ale dostałem 50 zł mniej z racji używania sprzętu. Dlatego ja bym wziął przesyłkę kurierską, bo w salonie możesz się zdziwić tak jak ja*. Po prostu wiązałem telefon, pojechałem do sklepu i nie miałem przy sobie żadnego wniosku o odstąpieniu od umowy.

*Raz zwracałem w taki sam sposób towar w X-Kom i
  • Odpowiedz
@Goldenoss: Poprosiłem autora przytoczonego komentarza o nr zgłoszenia serwisowego, z chęcią odniosę się do opisanej sytuacji. Jednocześnie chciałbym zaznaczyć, że gwarancji nie podlegają wady i usterki urządzeń będące następstwem zalania towaru jakimkolwiek płynem: https://proline.pl/?n=serwis-warunki-gwarancji
Odnośnie Pańskiego pytania o możliwość odstąpienia od umowy - jest to możliwe tylko w przypadku zamówień wysyłkowych. Taka informacja zawarta jest w regulaminie sklepu: https://proline.pl/?n=regulamin
Gdyby miał Pan jakiekolwiek pytania jestem do dyspozycji: krzysztof.kuczynski@proline.pl., tel. 664 999
  • Odpowiedz