Wpis z mikrobloga

#oswiadczenie #pcmasterrace
@x-kom
Panie i Panowie z x-kom, dlaczego stosujecie taki #!$%@?ący "sprytny" marketing? Dostałem zlecenie na peceta, zrobiłem koszyk, sprawdziłem dostępność każdej części - przy każdym komponencie zielony zegar z informacją, że jeżeli zamówię w ciągu 2 godzin i 39 minut, to jutro dostanę sprzęt. Zajebiście. Zamówienie zrobione ok. 13, a po 16 przychodzi mail "zamówienie oczekuje na realizację" a w nim - o ja #!$%@?ę - jakie terminy: 10, 11, 12 lipca.
Nosz #!$%@?, jutro jest 9 lipca! A wszystko miało być na jutro! 11 lipca powinienem już zapomnieć o robocie, sprzęt oddany, klient zadowolony, a tu wychodzi na to, że dopiero 12 lipca będziecie mieli wszystko do obioru. I to ja muszę dzwonić i się tłumaczyć, że jednak nie zdążę w terminie.
Po jakiego grzyba piszecie w takim razie te bzdury o dostępności w trakcie zamawiania? Tak jak Was polecałem, to teraz przestanę. Nie szanuje takiego modelu biznesowego, kij Wam w oko. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 50
  • Odpowiedz
@Cointreau: a tak serio to nie wiem, pewnie żeby po prostu sprzedać i się jarać cyferkami w raporcie. Podobnie januszowym chwytem jest pisanie obok regularnej ceny jakiejś przekreślonej ceny z kosmosu i że niby PROMOCJA
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Inboxie: miałem to samo. Zamówiłem sprzęt, miał być na dany termin i co chwilę przesuwali. W kwestii innych zamówień samo. Ogólnie ten przycisk, że jutro będzie, to jest nic nie warty.
  • Odpowiedz
@Inboxie: Ja zamówiłem tydzień temu laptopa i chociaż zadzwoniłem o 15:30 (do 16 można było zamówić "na jutro") i powiedzieli mi, że może go nie być, bo dość późno dzwonię. Dopowiedzieli, że jak otwierają o 10, to może być nawet po 3 godzinach. Na następny dzień mail po 8, że już do odebrania. Akurat w moim przypadku byłem pod wrażeniem.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@RozowaZielonka: na 99% !== 100% więc albo mogę być pewien, albo nie. Albo gwarantują, że będzie, a przy ewentualnej wtopie (bo zawsze się taka może trafić) rzeźbimy co zrobić z tym fantem.
  • Odpowiedz
@Inboxie: bo w regulaminie jest, że ten czas to jest przy odbiorze osobistym w sklepie, w którym towar jest dostępny i nic im nie zrobisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) w dodatku nie ma zbyt ciekawych alternatyw ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Inboxie bo pewnie zamówiłeś kompa z montażem, a na stronie pokazuje dostępność komponentów.
Jakbyś zamówił same komponenty to miałbyś na jutro.
Chciałeś, żeby Ci priorytetowo złożyli kompa w 2h i wysłali? XD
  • Odpowiedz
  • 0
@Inboxie A i taki przykład dla kontrastu. Jak zamawiam cos z niemieckiego amazonu to zawsze jest na czas. Ba, ostatnio zamówiony dysk przyszedł mi dzień wcześniej niż powinien. - o jak tu się nie dziwić, że ludzie kupują u zagraniczniakow.
  • Odpowiedz
@anczej_bulwa: Dokładnie tak
@Inboxie: Muszą skomplementować sprzęt więc nie ma co się dziwić, tym bardziej, że pewnie jeszcze wziąłeś ze złożeniem, a 2 dni(gdybyś odebrał 10) to naprawdę niezły wynik. Każda część osobno pewnie byłaby na drugi dzień, ale teraz muszą wysłać wszystko razem.
  • Odpowiedz
@Inboxie: Nie robiłem nigdy zakupów w x-komie, więc nie wiem, ALE czy ten widget pokazujący "kup teraz, otrzymasz jutro" nie tyczy się przypadkiem zamówień kurierem? Taka była moja pierwsza, najoczywistsza myśl. Przecież wiadomo, że oni nie mają całego asortymentu w każdym sklepie i jeśli wziąłeś opcję odbioru osobistego, to ten sprzęt musi najpierw z ich magazynu dojechać do tego sklepu (inna sprawa, że termin 12 lipca to i tak długo).
Btw,
  • Odpowiedz