Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Elo wszystkim. Na początek coś o mnie. Mam 21 lvl. i od 3 lat pracuję na magazynie, przy czym od roku jeżdżę na widlaku.
Sprawa w tym, że znam takiego jednego typa co kilka lat temu zaczął pracę jako informatyk i teraz za każdym razem jak go spotykam doświadczam tego słynnego bólu dupy.
Gość zarabia w c^&j siana i to przy pracy w biurze. No i ciągle się tym #!$%@? chwali.
No i kwestia w tym, że mam już dosyć jeżdżenia po magazynie i też bym tak chciał.
Czytałem o tym, i podobno najlepiej iść na bootcamp front-end. Trochę kasy mam odłożone, więc tutaj nie ma problemu. Zresztą i tak ma się zwrócić po kilku miesiącach.
Ogólnie to znam się dosyć dobrze na komputerach, często pomagam brygadziście z excelem, chociaż w sumie nie należy to do moich obowiązków.
Dobry to jest plan, czy byście coś zmienili?
#programowanie #informatyka #naukaprogramowania

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: marcel_pijak
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 34
@marcel_pijak: Ale @Drew ma rację. Robicie spam na tagach jakimś randomowym gównem. To byłoby śmieszne gdybyśmy nie widzieli tej zarzutki już 90 raz. Jeszcze zero wariantów, tylko jeden i ten sam szablon - "Jestem w pracy x, chciałbym pracować w programowaniu. Nie wiem za co się zabrać, co polecicie? Ile muszę skończyć bootcampów żeby zacząć programować zawodowo." Serio, już Scaab robił wystarczający spam tymi marnymi zarzutkami. Darujcie sobie.
@bzam: Nie mam prawa wdawać się w rolę oceniającego. Od tego są anonimowe, że można tu opisać co się chce pod płaszczykiem anonimowości.
Jeżeli wpis nie jest spamem, nie zawiera co drugie słowo przekleństw ani treści która jednoznacznie wskazuje na nieodpowiednią treść - idzie do publikacji.