1.W zbiorniczku wyrównawczym ubyło około 2 cm płynu chłodniczego. 2. Uzupełniłem płyn. 3. Po dwóch dniach płynu jest o 2 cm za dużo O_o. 4. Przecieków brak, UPG dobra, sprawdzałem testerem na CO2. 5. Brak majonezu pod korkiem oleju i na bagnecie. 6. Brak oleju w płynie chłodniczym. 7. Z wydechu nic nie dymi, silnik pracuje równo i bez problemów.
@Armo11: mam tak samo w galancie od 3 lat :D ogólnie płyn chłodniczy ma dużą rozszerzalność cieplną i może być tak, że jak się mocno silnik nagrzeje to płyn się przelewa - stąd ubytki. inna opcja to może lekko zapowietrzony układ
@NagiMiecz: @Gostas: @pilot1123: problem rozwiązany. Winnym okazał się korek zbiorniczka wyrównawczego. Po prostu nie upuszczał nadmiaru ciśnienia z układu.
1.W zbiorniczku wyrównawczym ubyło około 2 cm płynu chłodniczego.
2. Uzupełniłem płyn.
3. Po dwóch dniach płynu jest o 2 cm za dużo O_o.
4. Przecieków brak, UPG dobra, sprawdzałem testerem na CO2.
5. Brak majonezu pod korkiem oleju i na bagnecie.
6. Brak oleju w płynie chłodniczym.
7. Z wydechu nic nie dymi, silnik pracuje równo i bez problemów.
Ktoś coś?