Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim,

Jestem programistą. Mam już za sobą 5 lat pracy w branży i studia inżynierskie z elektroniki i telekomunikacji. Magisterkę rzuciłem po jednym semestrze.

Obecnie siedzę w nisko poziomowym projekcie. Tematy, które się tam przewijają to c++, systemy operacyjne, grafika, programowanie wielowątkowe.

Od jakiegoś czasu myśle o podjęciu studiów magisterskich. Widzę, ze mam pewne braki w niektórych dziedzinach infy, które chce nadrobić. No bo sokoro i tak spędzę nad tym czas to jeśli przy okazji zgarnę papier to podwójny zysk.

Tez mam pewne obawy, ze brak magisterki może być przeszkoda w spisaniu się po szczeblach kariery. Czy to uzasadniona obawa?

Widziałem, ze informatyka w ramach okna na PW ma przedmioty, które by mi pasowały plus możliwość zdalnego studiowania. Czy ktoś z wykopów studiował na tym kierunku? Czy polecacie?

I wgl. co wykopy o tym myślą? Warto wracać na magisterkę? Czy w moim wypadku to już starta czasu?

#programowanie
  • 10
studia nie dają doświadczenia, lecz ogólną wiedzę która potem jest bezcenna.


@kafapre: a kto na tych studiach ma ja przekazywać skoro starzy wykładowcy to betony z archaiczna i nieaktualną wiedzą?
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@segfault11: jeżeli w firmie masz politykę, że po zdaniu magisterki dostaniesz podwyżkę lub awans to idź. A tak to jak wyżej pisali, doświadczenie najważniejsze. Tylko doświadczenie w tym sensie, że nie ilość lat stażu w jednej firmie.

Pół roku doświadczenia z różnymi rzeczami w pracy zawsze jest lepsze niż siedzenie 2 lata i dłubanie ciągle przy tej samej śrubce.
Tez mam pewne obawy, ze brak magisterki może być przeszkoda w spisaniu się po szczeblach kariery. Czy to uzasadniona obawa?


@segfault11: w niewielkim stopniu. Są firmy, które mogą na to patrzyć, w większości firm nie ma to znaczenia.

I wgl. co wykopy o tym myślą? Warto wracać na magisterkę? Czy w moim wypadku to już starta czasu?