Wpis z mikrobloga

@stam:

Nie trzeba tam pracowac, zeby wiedziec, ze koszta nie ponosi pracownik. Jest pewnie jakies dochodzenie, jak do tego doszlo i szukanie winnego, ale na pewno nie po jego stronie, tylko bardziej w moim wypadku, czy ja czegos nie #!$%@? przy zaladunku. :)
@VinnieP: zalezy gdzie, jak w porcie to do wanny i nie ma sprawy, zdarzaly sie wycieki, portowa straz pozarna reaguje bardzo szybko i sprawnie

@TheMan: konsumpcja, 3-4 auta mieszczą sie do kontenera, sprowadzanych jest ich masa, a to tylko auta, niestety wiekszosc ładowanych na statek export* to kontenery puste, te które wyladowujemy import* zawsze są pełne
Warto zaznaczyć że moja firma DCT jest portem przeładunkowym na Polskie tłumacząc, duza część
@grajlord: na placu komputer, a na statku lukowy czyli tak jakby hakowy stojący na statku z papierowymi dokumentami i na ziemi checker ktory wbija do systemu w maly przenosny komputerek (yaki ogromny telefon) i to ona mówi gdzie idzie, np prowadnica 22.
Na podstawie tego co Ona tam wklepie, albo on ( ͡° ͜ʖ ͡°) jest to wysylane do armatora i wiedza gdzie stoi jaki kontner na