Wpis z mikrobloga

@hanspl: i30 to segment c, reszta to B lub suv c jak captur. Teraz jest akcja promocyjna w renault i można captura wziąć na dzień i 365km do testów.

Jechałem wersją full opcja za około 100k bez rabatu i jakość wykonania jest naprawdę słaba. Nie znam się na rynku suvów, ale tak czy siak za 70k kupisz podwójnie gównianego captura.

Clio weź na jazdę testową. W carsharingu trafficar są clio. Ofc
  • Odpowiedz
@Rogi_: Auris jest zbyt nisko zawieszony, a deska rozdzielcza wygląda jak stary kredens. Egzemplarze które mają aktualnie w sprzedaży to są modele w mało ciekawych wersjach wyposażenia.

@elemenTH no właśnie myślę o czymś pomiędzy classic a comfort w i30 i wolałbym jednak wydać mniej niż 70k ale nie wiem czy w przypadku Hyundaia to możliwe

@Drmscp ciężko mi powiedzieć czy jazz jest nijaki - jest b funkcjonalny, temu autu brakuje dynamiki,
  • Odpowiedz
@hanspl zobacz jeszcze z wyprzedazy rocznika, ojciec ostatnio kupil i30 za 59tys 1.4 16v bida + pakiet biznes. Taki z duzym radiem w metaliku to widzialem za 65. Ogolnie fajne auto i sie zdziwilem ze takie tanie, rozgladalismy sie za czyms mniejszym nawet ale stary sie zakochal w i30 od pierwszego wejrzenia.
  • Odpowiedz
@hanspl: ale Leon to jest segment C, będzie ta sama historia co z i30. Za 70k kupisz bieda wersję, gdzie w segmencie B kupujesz w tej kwocie z wyposażeniem prawie po dach. A nowe auta z tego segmentu wcale dużo mniejsze nie są od kompaktów.
  • Odpowiedz
@Drmscp kuwa stary kazdy czego innego od auta oczekuje. Ludzie kupuja octavie czy inne golfy z mpi jako polecany woz i jezdza i zawodoleni sa. Jak ktos chce normalnie jezdzic to mu wystarczy. Juz bez przesady z tym ze sie nie da jezdzic takim.
  • Odpowiedz
@elemenTH no właśnie wolę coś wyżej niż bida + pakiet biznes. No i30 mi się podoba.
@Drmscp lepsze 1.4 MPI niż jakieś 0.9/1.0 w turbo. Generalnie patrzę na wyposażenie a lawiruję między segmentem B i C bo jeszcze chciałbym rodzinkę w tym zmieścić.
  • Odpowiedz