Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
yourgrandma +25
No elo, stęskniliście się? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ruszamy z kolejną, XXXI już, edycją #wykopoweprzeboje. Tradycyjnie pod tym wpisem podawajcie swoje propozycje na kategorię, której ma dotyczyć konkurs, a spośród 5 najbardziej plusowanych propozycji wybierzemy jutro jedną z nich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ruszamy z kolejną, XXXI już, edycją #wykopoweprzeboje. Tradycyjnie pod tym wpisem podawajcie swoje propozycje na kategorię, której ma dotyczyć konkurs, a spośród 5 najbardziej plusowanych propozycji wybierzemy jutro jedną z nich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Porównałem sobie normalnego craftera 2.0 TDI z elektryczną wersją i wychodzi na to, że elektryk pali 10 krotnie taniej. Koszt 100 km elektrykiem to realnie 6,5 zł przy ładowaniu z własnego gniazdka, zasięg to około 130, kurierzy np. robią codziennie po mieście około 100 km, więc spoko. Problem jednak w koszcie zakupu, bo nowy e crafter ma kosztować około 300 tys. zł. Czyli jakieś 200 tys więcej niż diesel. Crafter z dieslem na pokładzie pali z obciążeniem jakieś 13 litrów na 100 km, czyli 65 zł za 100 km. Ceny za bieda wersje już od 90 tys. a za 100 już można coś sensownego kupić. Wygląda zatem na to, że póki co rynku e crafter nie zawojuje, przynajmniej nie w Polsce.
#oswiadczenie #samochody #motoryzacja #samochodyelektryczne
Komentarz usunięty przez autora
w Krakowie w ten obszar wjeżdżają nissany nv 200 przebudowane i oferowane przez Voltia
Komentarz usunięty przez moderatora
@pogop: A znajdziesz chociaż jedno miasto, w którym terminal przeładunkowy dowolnej firmy kurierskiej nie jest na obrzeżach miasta?
@Kolarzzwyboru: Żartujesz? Piętnaście lat temu w Trafiku montowali 90-litrowy zbiornik, chociaż w sumie na #!$%@? on tam taki wielki jest potrzebny. Przy takim spalaniu to tankowanie codziennie albo co dwa dni, zależnie od roboty.