Wpis z mikrobloga

@Poopiesh: Ja wiem jaki był boom na tarczowników i pamiętam jaki rock i rojo mieli content i grupę docelową ale żeby aż tak spaść z rowerka to jest coś nie tak - algorytmy you tube już ich nie wrzucają do polecanych czy jak? powiadomienia nie działają? Zdaję sobie sprawę że ludzie dorastają i zmieniają im się zainteresowania ale oni mieli większą oglądalność przy 300 tysiącach subskrybcji niż teraz. Kupowali te subskrybcje
@Poopiesh: No dobra, ale załóżmy ze jest to jakieś 30% kont a nie 50% czy 80%. Z tego co widzę to oglądalność skacze(w przypadku Roja) w momencie gdy nagrywa film z izaakiem, który przed zmianą contenetu z CSa na fortnity miał chyba trochę starszą grupę odbiorców czyli od gimbazy w górę. Czyżby celowanie na you tube w trochę starszego odbiorcę czyli liceum+ było bardziej opłacalne długoterminowo? Z typowo growych kanałów nastawionych
@tylkoczytam: Izak sie wybil wraz z hypem na csgo, nie powiedzialbym ze teraz ma mlodsza grupe wiekowa niz wtedy, moze minimalnie. Oczywiscie ze oplaca sie miec starsza publicznosc, bo dzieciaczki czesto tak maja ze znajda sobie innego streamera/youtubera i sie przesiadaja natomiast starsi raczej sa ze tak powiem wierni :D
@tylkoczytam: Niestety to wina YT. Powinni co pol roku czyscic nieaktywne suby, jesli ktos np. nie obejrzal ani 1 minuty z subowanego kanalu. A tak to sa kwiatki, ze ktos subow ma ponad milion a wyswietlen czasami tylko 5000/odcinek. Sa tez tacy pacjenci, ktorzy zbieraja suby bez ani jednego filmu na kanale. I potrafia miec nawet 100k+