Wpis z mikrobloga

@WuDwaKa: mnie dziwi to że od opuszczenia rogatek do przejazdu pociągu mija 30 sek. Z własnego doświadczenia wiem że nie raz stoi się i dobre 10 minut czekając. A tu rogatki i pyk zaraz pociąg.
  • Odpowiedz
@WuDwaKa: masakra, czemu ci sanitariusze nie uciekli przecież było widać że stoi na torach i pociąg go nie ominie?! Spokojnie mógł uciec, wyłamac szlaban, i jeszcze przez niego dwie osoby zgineły.
  • Odpowiedz
@WuDwaKa: mnie dziwi to że od opuszczenia rogatek do przejazdu pociągu mija 30 sek. Z własnego doświadczenia wiem że nie raz stoi się i dobre 10 minut czekając. A tu rogatki i pyk zaraz pociąg.


@cvany: bo to rogatki automatyczne, gdzie po prostu wszystko działa prawidłowo. Na szczęście takie o jakich piszesz to już coraz rzadszy widok (i efekt jakiegoś popieprzonego toku myślenia, którego chyba nie da się logicznie ogarnąć)
  • Odpowiedz
@cvany: Czeka się w przypadku przejazdów obsługiwanych i to najczęściej w obrębie stacji gdzie zamknięcie rogatek jest warunkiem do podania sygnału. W SSP 4 rogatkowych czas wynosi 46 s i nie jest to nic nienormalnego.
  • Odpowiedz
dlaczego kombinował, zamiast przeć na szlabany? bał się, że lakier porysuje i mu od pensji odejmą za to?


@stefan_pmp: nawet na drugi tor mógł się ustawić :/ (zakładając, że widział już pociąg)
  • Odpowiedz
W SSP 4 rogatkowych czas wynosi 46 s i nie jest to nic nienormalnego.


@zkmowiec: film ma 41 sekund, przy czym pełne zamknięcie w 7 sekundzie, pociąg w 37 sekundzie

nie wiem za to co to SSP 4

można więcej detali?
  • Odpowiedz
@WuDwaKa: Jak ten typ co kierował przeżyje to powinni mu dowalić taką karę aby każdy 3x się zastanowił przed wjechaniem na przejazd.
  • Odpowiedz
Samoczynna Sygnalizacja Przejazdowa (SSP). Działanie takiego układu jest automatyczne (nie potrzeba ingerencji dróżnika bądź dyżurnego ruchu), działanie inicjowane jest poprzez najechanie pojazdu na licznik osi (bądź inne urządzenie wykrywające zajętość danego odcinka). Czas 46 s/30 s. (w zależności 4 lub 2 półrogatki), obejmuje: czas wstępnego ostrzegania, zamknięcie rogatek oraz pozostałego czasu ostrzegania. Za przejazdem są następne czujniki, które powodują otwarcie rogatek.
  • Odpowiedz
Ktoś mi może wyjaśnić zachowanie kierowcy?


@brass: Przerażenie zaistniałą sytuacją, atak paniki (być może zbiorowy), który odbiera zdolność do myślenia i podejmowania decyzji.
  • Odpowiedz
@hellfirehe:

Przerażenie zaistniałą sytuacją, atak paniki (być może zbiorowy), który odbiera zdolność do myślenia i podejmowania decyzji.

Atak paniki = ucieczka, a nie jakieś badziewne manewry.
  • Odpowiedz