Wpis z mikrobloga

Mirasy i Mirabelki!

TL;DR
Szukam damskiego zegarka na bransolecie do 400 PLN. (+/- 100pln) a nie znam się na tym (jest tego tyle, że już mi mózg paruje.) Potrzebuje waszej pomocy.
Pełna wersja:

Mój #rozowypasek stwierdził, że jednak robimy sobie prezenty na urodziny - W zeszłym roku była umowa, że nie robimy tylko idziemy #!$%@?ć się jak świnki którymi jesteśmy. Pomimo tego ona zrobiła mi prezent.(°° - W tym roku określiła, że coś do 150zł i że ona chce zegarek.
Dla mnie kwota 150 zł za zegarek kojarzy się z totalnym szmelcem dlatego chcę jej kupić coś porządniejszego.
Problem jest taki, że jak kupię dużo droższy to ona to sprawdzi i jak będzie za drogi to się obrazi i będę musiał go oddać. #logikarozowychpaskow Dlatego postanowiłem kupić coś sensowniejszego ale nie przesadzać z budżetem tylko go podwoić (ewentualnie potroić bo nie wiem czy jakikolwiek dobry mechanizm się za 300 pln kupi). Możliwe, że przy takiej kwocie uniknę problemów.

W związku z powyższym proszę was znawcy #zegarki oraz maniacy #zegarkiboners o jakieś porady. Wymogi to: ładny (cokolwiek to znaczy), na bransolecie, w okolicach 400 pln.
Z tego co udało mi się znaleźć mam takie propozycje ale nie wiem czy to jest czegoś warte:
1
2
3
4
5

Pomóżcie zagubionemu niebieskiemu uchronić się przed armagedonem w dniu urodzin.

#prezent nt #zwiazek #pomocy
  • 20
  • Odpowiedz
@Alver: @shaelix92: "zegarka na prezent się nie kupuje..."
... możesz jednak kupić zegarek... jak dasz na mszę Świętą, spluniesz przez lewe ramię, nie przejdziesz pod drabiną i przykleisz podkowę do grilla swojego auta to wtedy opatrzność uchowa Ciebie i Twoją partnerkę, przed nieszczęściem, powodzią i porwaniem przez kosmitów...

Raka mózgu można dostać...
  • Odpowiedz