Wpis z mikrobloga

@Chochla: We wszystkich benzyniakach czasami występują usterki pompy paliwa, przypadki podwyższonej konsumpcji oleju silnikowego oraz jego wycieki. Obejrzyj jednostkę napędową od spodu, nawet jeśli trzeba zdjąć dolną osłonę. Sprawdź kondycję układu kierowniczego pod kątem wycieków.
No i sprawdź kondycję Eatona.
@TypowyNietypowy: AFAIK z kołami miały problemy wczesne wersje M271, ale fakt, że w tym motorze rozrząd trzeba koniecznie sprawdzić przed zakupem, no i pilnować interwału sprawdzania wyciągnięcia łańcucha - co 60kkm, jak jest podejrzenie, że łańcuch nie dociągnie do kolejnego - wymienić. W skrajnym przypadku można go unieść ręką i przełożyć na kole.

@Chochla: Co do kompresora, to dużo ludzi o tym nie wie, ale wymienia się w nich olej.
@czyczepka: z 99% Twojego wpisu się zgodzę ( ͡° ͜ʖ ͡°) , jednak problem rozrządu w M271 dotyczy również (a właściwie m.in.) w203 (przed i po lifcie) oraz pierwszej serii w204, zatem nie jest to wyłącznie problem wczesnych wersji tego silnika.