Wpis z mikrobloga

@Zagrosky: Unikaj jak ognia. 2.0 TDI z tamtych lat (czyli z początku produkcji) to studnia xD poczytaj trochę o passatach B6 i jak janusze sie ponacinali bo liczyli, że to będzie nowe lepsze 1.9 TDI a była spektakularna kompromitacja xD
  • Odpowiedz
@Zagrosky: superb pierwszej generacji to dobra opcja w benzynie 1.8 , czy to wolnossącej czy doładowanej, potraktuj to jako projekt, popraw te tematy które fabryka #!$%@?ła lub vw zakazał im zrobić dobrze i ciesz się fajnym autem długie lata i pamiętaj że to bardzo fajne auto nie dotknięta jeszcze nowomodnym projektowaniem
  • Odpowiedz
@Zagrosky: No auto było użytkowane na niemieckich autostradach w pełnym rozumieniu tego słowa, ale wcześniejsza Octavia 1.9 TDI 130 KM i późniejszy Passat B7 2.0 TDI nie robiły z tym problemów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zagrosky: Nie zakatowała. Nie był przegrzany, był olej wymieniany co 15 000 (niezależnie że producent zalecał chyba nawet rzadziej), nie jeździł z niskim poziomem oleju ani nic takiego. Auto często jeździło z prędkościami 170-180 km/h, ale to przecież nie powinien być dla niemieckiego auta klasy średniej problem, nie?
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zagrosky: nie słuchaj debili xD jaki początek produkcji w 2006? W tym roku ten silnik miał już spokojnie prawie z 5 lat jak nie więcej. To samo co do VW wpakowali w tą Skodę. Silnik tragedia. Głośny, często pompowtryski się psują, nieszczelna głowica, diesel w oleju etc
  • Odpowiedz