Wpis z mikrobloga

@Balos: Całkowicie się z toba zgadzam masz zdięcia na których ewidentnie widać albo pomyłkę sprzedawcy albo celowe jego działanie by wprowadzić w błąd kupujacego \
art jak wtedy postąpic dodałem do powiązanych le masz tu kawałek

Jeśli już wcześniej zapłaciliśmy cenę wyższą, sprzedawca ma obowiązek zwrócić nam nienależnie pobraną różnicę. Gdy tego nie wykona, mamy prawo odstąpić od umowy sprzedaży i żądać zwrotu kwoty, którą zapłaciliśmy za towar.

Klient ma prawo, w przypadku niedojścia do porozumienia ze sprzedawcą zgłosić się w celu rozwiązania problemu do mediatora z inspekcji handlowej, lokalnego rzecznika praw konsumentów lub skierować sprawę do sądu cywilnego. Szczególne istotne w ostatnim przypadku będzie udowodnienie rozbieżności pomiędzy cenami, dlatego sugerowanym rozwiązaniem jest wykonanie fotografii półki sklepowej, na której umieszczony został towar wraz z ceną.
  • 1