Wpis z mikrobloga

Za klika dni idę na rozmowę kwalifikacyjną do firmy zajmującej obróbką metali CNC. Jestem po kursie Operator Programista CNC (tokarka + frezarka). Brak doświadczenia w tej dziedzinie, tylko kurs o czym firma wie bo oczywiście to wynika z CV. Jakieś rady? Jakie kwestie mogą być głównie poruszane? Podejrzewam, że największy nacisk będzie skierowany na umiejętność pomiaru detalu.
#cnc #praca
  • 18
  • Odpowiedz
  • 0
@vwb666 z jednej strony nie mogę się doczekać rozmowy bo chciałbym pracować w tej branży, obcowanie z maszyną na kursie to w ogóle super sprawa. Czuć moc dzisiejszej technologii. Z drugiej strony materiału było naprawdę sporo jak i dość specyficzny niuansów dotyczący maszyn, narzędzi etc. Zdaje sobie sprawę, że jeżeli mi się uda to powinienem przejść przez jakiś etap wdrożeniowy na danej maszynie. No i cóż na początek to może będzie coś
  • Odpowiedz
@pooszkin: A to jakiś duży zakład? bo jak kiedyś szedłem na rozmowę i byłem podobnie jak ty bez doświadczenia i po kursie to poszedłem do takiego mniejszego zakładu i tam nikt mnie nie pytał o jakieś tolerancje czy g-kody - dali mnie na małą manualną tokarkę i 2-3mies robiłem jakaś "drobnice" po tych kilku miesiącach przyszła nowa maszyna cnc i na niej robiłem powoli - najpierw małe mało skomplikowane detale a
  • Odpowiedz
@pooszkin: zależy gdzie idziesz. Mój dyrektora przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne a chłop nie ma o tym pojęcia ani o pomiarach ani o obsłudze CNC itp. nie mówiąc już o jakiejkolwiek technologii wykonania detalu... także...
  • Odpowiedz
  • 4
@brocolli_911
@vwb666
@Capitanero
@PossessedPriest
@gryzli6