Wpis z mikrobloga

Hej,
Mirki mam problem i za cholerę nie mogę znaleźć przyczyny. Może ktoś coś?
Mam 4 komputery, na każdym outlook, poczta po IMAP x3 i POP3 x1
Zmieniłem dostawcę internetu. Od tego momentu:
1) nie można wysłać maila jeśli zawiera załącznik (maile z samą treścią przechodzą) jeśli konfiguracja jest po ssl
2) jeśli konfiguracja jest bez ssl - sporadycznie poczta przechodzi, ale u odbiorcy załącznik jest uszkodzony

Przy wysyłce wali błąd:
Zadanie „email - Wysyłanie” zgłosiło błąd (0x800CCC0F): „Połączenie z serwerem zostało przerwane. Jeżeli problem będzie występować nadal, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym.”

Firewall, antywirus - poprawnie skonfigurowane.
Outlook na 100% poprawnie skonfigurowany.
Zrobiłem test i przepiąłem jedną maszynę na innego dostawcę - działa poprawnie.
Wszystko wskazuje na problem po stronie dostawcy netu, ale nie mam pojęcia co ten problem może powodować.

#it #email #outlook #internet
  • 6
@Koliat: na razie obstaje przy stanowisko że to nie jest problem spowodowany przez jego sieć. Dlatego przewaliłem drugi raz urządzenia (firewall, antywirus, skanowanie śmieci i dziadostwa, rootkity itd) Ostatecznie wrzuciłem jeszcze sieć po tetheringu z telefonu i okazało się że śmiga.
Z tym mitm to mi do głowy przyszedł eset, bo jest na wszystkich jednostkach, przy czym po zmianie sieci problem znika, więc wygląda na to że to jednak nie eset.