Wpis z mikrobloga

bardzo ładne te mazdy tylko są złe opinie na jej temat


@ruum:

Nie na jej temat, tylko na temat poprzedniczki. Poza tym, te złe opinie to w 90% wykop + jacyś pomniejsi bloggerzy. Od użytkowników raczej ciężko usłyszeć złe słowo. Jeśli już, to z zupełnie innych powodów niż te przedstawiane tutaj.
  • Odpowiedz
@FlameVinci:

No i od czasów 323BF GTX, hot-hatch Mazdy to zawsze była turbo-benzyna ( ʖ̯) Fajnie, bo jest do czego nawiązywać. Co prawda BK i BL to były ośki, ale słynny GTR i wspomniany GTX to były niesamowite #!$%@? na cztery buty (PS. sam jestem dumnym posiadaczem BFki w tej wersji).
  • Odpowiedz
@Makacch: Taa, przeczytałem rano ten wątek. Smutna sprawa. Niezła reklama przed dzisiejszą premierą. Napiszcie też na niemieckich forach, ciekawe co ichniejszy oddział odpowie. :)
  • Odpowiedz
@FlameVinci: To nie jest smutna sprawa tylko porazka ze strony Mazdy, plus chamskie zbywanie klientow ktorzy zglaszaja ten problem (dla mnie to jest wada fabryczna), gdzie powinno to byc naprawione bez zadnego "ale" ze strony mazdy. Dodatkowo jak widziales rysowanie flamastrem odbywalo sie w fabryce na juz zardzewialym elemencie :)
  • Odpowiedz
@Makacch ten problem akurat mnie śmieszy widać wyraźnie bo u siebie sprawdziłem że w ogóle to nie jest malowane i nie jest to rdza tylko nalot możliwe że nawet gdzieś na magazynie było to składowane i dostał wilgoci No i szczerze nawet ich rozumiem bo po co to malować to nie zaraz to nie zardzewiał pod pokrowcem jest sucho i tyle no zwykła oszczędność jak na dzisiejsze lata podejrzewam że każdy producent
  • Odpowiedz
@ksiak: Hehe widac ze Mazda Polska nie zdaje sobie sprawy z sily i mozliwosci internetu. Dzieki takim kwiatkom ten rok nie bedzie dobry dla Mazdy jesli dalej beda zbywac klientow
  • Odpowiedz
@wiesiek84: To nie jest nalot, bo nalot przetrzesz palcem i juz nie ma. To juz sie zaczyna 1 etap korozji. Jakbys zauwazyl koledzy i kolezanki majacy mazde z rocznika przed liftem czyli 2014 do 2016 nie posiadaja takiego kwiatka... plus tak jak pisalem w fabryce ktos malowal flamastrem po uszkodzonej czesci ( bezposrednio na rdzy), to mowi samo za siebie ze zardzewialy element byl montowany.
  • Odpowiedz
@Makacch patrząc na wpis @wiesiek84 nic robić nie muszą. Mało tego, co wychodzi nowa generacja słyszymy "tak, teraz już nie rdzewieje" i ten stan utrzymuje się od wydania I generacji 6tki i zostało to powtórzone na filmie "samochody od 2016 są zabezpieczone". Niestety wpisy i zdjęcia na forach tego w ogóle nie potwierdzają. Ale niektórzy nie potrafią się z tym pogodzić i chcą wierzyć, że to nie prawda i ich samochód będzie
  • Odpowiedz
@Makacch tak jak pisałem prawdopodobnie zaczynało się to w fabryce ale mi to nie przeszkadza dla mnie to taki trochę śmieszny powód w takich warunkach to raczej nie powinno się nic za bardzo pogarszać sprawdzałem mam tak samo i jakoś w ogóle mnie to nie zdziwiło
  • Odpowiedz
@wiesiek84: Skoro zaczynalo sie w fabryce to jest wada fabryczna i powinna byc zrobiona akcja gwarancyjna. Zreszta ja nie chce zeby mi ktos wpadl do bagaznika po kilku latach, badz co gorsze podczas wypadku torby wpadly mi na glowe, bo jak wiadomo korozja oslabia metalowa konstrukcje... Skoro dla ciebie to nie problem to wporzadku ale ja i inni uzytkownicy kupilismy nowe auto z salonu zeby wlasnie takich kwiatkow nie bylo, nie
  • Odpowiedz
@ksiak: Moze i z zewnatrz sa jakos zabezpieczone ale wewnatrz jak widac juz przyoszczedzili na 100% i rdza zamiast robic chrum chrum zew. elementow to robi chrum chrum w srodku xD
  • Odpowiedz
@Makacch nie upieram się będzie akcja gwarancyjna to i może podjadę jakoś nie to nie razi moze jestem jakiś wyjątkowym olewaczem. jak sprawdzić gdzie wyprodukowana jest moja Mazda bo z tego co pamiętam i rzuciło mi się w papierach to jest to jednak Japonia A samochód jest po lifcie A może ktoś wprowadził mnie w błąd
  • Odpowiedz