Wpis z mikrobloga

Mirki z branży #it potrzebuję wdrożyć system ticketowy. Obsługa kilkanaście-kilkadziesiąt klientów z kilkudziesięcioma userami w każdej. Wymagania:
- może być rozwiązanie w chmurze, może być na własnym serwerze
- możliwość dodania nie tylko użytkowników, ale i sprzętu (np. do inwentaryzacji, przypisywaniem komputera userowi)
- dobra historia i łatwość jej przeszukiwania
- niekoniecznie opensource, może być płatne rozwiązanie
- mozliwość zgłoszeń poprzez email, formularz www, mile widziana dedykowana aplikacja na Androida i iOS.
- polska wersja językowa interfejsu

Niektórzy z Was pewnie pracują w przeróżnych firmach na #servicedesk i może coś polecą?
  • 10
@arrival88: jeden system by rządzić wszystkimi?


Zobacz freshdesk - jest w pl i ma mobilne apki, lub c desk - tam chyba można było dodawać customfields lub przypisywać określony sprzęt.

Z własnego doświadczenia podpowiem, że jakikolwiek system wybierzesz i tak będzie zły ( )
@arrival88 axence nvision, super oprogramowanie do inwentaryzacji, zarzadzania, wsparcia zdalnego, helpdesk, czat z/między użytkownikami, wsparcie snmp i trapow wszelkiego rodzaju itp itd. No i polska firma!