Aktywne Wpisy
Cancermoon +334
To było piękne uczucie do teraz je odczuwam
cmhqwidget +15
Odwrotna Familiada Sezon 2 cz. 2
Zasady: Masz odpowiedzi, zgadnij jakie jest pytanie. Odpowiedzi, które zawierają motyw, który wygrał w poprzedniej grze, będą eliminowane
Żenujący Żart Prowadzącego:
Jak wita się mleko? Mlekovita
W poprzednim odcinku
Prawidłowe pytanie:
Wygrał/a: @Blueweb
Nagroda publiczności dla @spiritus za pytanie:
Panie Areczku co jest dla zarządu?
#odwrotnafamiliada
Zasady: Masz odpowiedzi, zgadnij jakie jest pytanie. Odpowiedzi, które zawierają motyw, który wygrał w poprzedniej grze, będą eliminowane
Żenujący Żart Prowadzącego:
Jak wita się mleko? Mlekovita
W poprzednim odcinku
Prawidłowe pytanie:
Wygrał/a: @Blueweb
Nagroda publiczności dla @spiritus za pytanie:
Panie Areczku co jest dla zarządu?
#odwrotnafamiliada
Świruje mi telefon kupiony w czerwcu :/ jak to rozegrać? Napisałem do nich i póki co chcą wykluczyć wadę softu i ja też to próbuje wykluczyć, ale mam ograniczone pole do działania bo anti roll back.
Nie chcę wysyłać w razie czego do Chin bo nie mam pewności, że telefon wróci. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Jakieś rady? Myślałem też naprawić na swój koszt, albo chociaż zdiagnozować w serwisie który współpracuje z xiaomi na naszym terenie. Mi center nie wiem czy coś oprócz softu i wymiany wyświetlacza robi. Z tego co acid mi pisał to tak jakby nie zrobię u nich naprawy gwarancyjnej.
Osobiście kupiłem redmi note 4 który zaczął się psuć po około 1.5 miesiącu, otworzyłem spór na paypal i udało mi się otrzymać zwrot za odsyłanie telefonu jak i sam telefon.
Natomiast jesli nie wykupowales na ibg naprawy w europie, no to jestes w kropce, skoro nie mozesz ogarnac czy to soft czy nie. Sprobuj zapytac acida z mi center o opinie i wycene i wyslij to do supporty ibg, moze zgodza sie na naprawe u niego.
Komentarz usunięty przez autora
Wyślij do Wrocławia - zapłać 70 zł i będziesz miał spokój....
Ja bym próbował iść właśnie ta droga, że kupiłeś urządzenie na którym chcesz polegać że spełnia swoją funkcję( co sprzedawca zadeklarował na pewno, no nie napisał że raz