Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Czy w #hiszpania jest możliwość wynajęcia jakiegoś mieszkania na około 3 miesiące czy jednak ludzie rzadko godzą się na takie warunki? Chciałbym pojechać i zostać na dłużej w okresie kwiecień-czerwiec więc jeszcze przed sezonem.

Nie wiem jeszcze dokąd chciałbym jechać - może Walencja? Barcelona i Madryt chyba trochę dla mnie za drogie i zbyt turystyczne. Może coś ktoś poleci?

Sorki za tag #hiszpanski, ale Wy też wiecie dużo w temacie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Główny cel wyjazdu, to poznawanie lokalsów i szlifowanie języka w mowie.
  • 12
@krejdd: nie znam się, ale się wypowiem. Południe jest biedniejsze, może być łatwiej o to. Kiedyś latała tu strona dla lokalsów do wynajmu krótko i średniotermonowego mieszkań (taka zielona xd), może ktoś podrzuci
@krejdd tak, w Hiszpanii wynajem na parę miesięcy jeść dość popularny, szczególnie w miejscowościach z uniwersytetem. Patrząc na to Dlaczego chcesz tam jechać to odradzam walencje, bo języka to może się tam nauczysz ale raczej Valenciano a nie hiszpańskiego. Chociaż to piękne miasto... No i z tym terminem to nie tak różowo bo Hiszpanie zawsze masowo jadą nad morze w okolicach Wielkanocy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@masterix: pewnie chodzi o Idealista, wyskakuje to pierwsze w Google jak się wpisze "alquiler pisos España" - jest też sekcja "alquiler por meses" więc na pewno będę kombinować za kilka miesięcy :)
@kinia616 no nie wiem. Jak dwaj tamtejsi że sobą gadają to raczej tylko po swojemu. Oczywiście bez problemu można z nimi pogadać w Castellano, ale moim zdaniem w Valencii używa się dużo Valenciano. A w okolicznych mniejszych miejscowościach to już na potęgę
@spoxman: no co Ty, znam dużo hiszpanow ktorzy nawet nie pamietaja valenciano bo albo nie chcalo im sie uczyć albo po prostu zapomnieli xd wiadomo starszyzna bedzie znała ale to co innego w sumie ale i tak dla wygody hiszp.