Wpis z mikrobloga

@Virriel: laska jeździ porządnym autem a biedaki robaki się śmieją hoho ale gupia

Hummer H1 wyposażony jest w specyficzny system rozdziału siły napędowej. Gdy jedno, lub więcej kół traci przyczepność, należy lewą nogą nacisnąć na pedał hamulca (nie zdejmując prawej nogi z pedału gazu). System przyhamowuje koła, które tracą przyczepność.
  • Odpowiedz
@Virriel: Poważnie jakby to kogoś interesowało od okolic 2011 roku jak Toyota miała problemy z samoczynnie przyspieszającymi samochodami większość samochodów bez "gazu na linkę" zignoruje naciskanie pedału przyspieszania (nie chciałem pisać o elektronicznej przepustnicy bo masa samochód ma już bardziej nowoczesne rozwiązania). Tesla wyświetla też komunikat. W autach sportowych z automatem zachowanie może być inne.
W samochodem z gazem na linkę zazwyczaj nie ma żadnych zabezpieczeń.
  • Odpowiedz
@remek4x4: w sumie bliskie prawdy, gdy masz przedni napęd bez ABS na sliskim (lub szutrowym) zakręcie odpowiednie operowanie gazem i hamulcem powinno zablokować tylne koła gdy przód dalej ciągnie auto, dzięki temu FWD staje się nadsterowny co umozliwia szybsze pokonanie zakrętu.

Opisałem wam technikę rajdową, nie stosujcie na normalnej drodze bo #!$%@? se auto na drzewie.
  • Odpowiedz