Wpis z mikrobloga

@morele_net Serio jesteście tak idiotyczną instytucją, w której muszę zwrócić sprzęt, po czym ponownie go zakupić jeśli chcę otrzymać fakturę na firmę zamiast na osobę prywatną? Nie dość, że termin dostarczenia zamówienia deklarowany przez was mija się z rzeczywistością - pozdrawiam gównokuriera inpost, to jeszcze teraz taka akcja. Widać wystawienie korekty na starą fakturę i wystawienie na inne dane nowej bez odsyłania sprzętu nie może zaistnieć, to chyba ostatni raz jak coś u was kupuje ¯\_(ツ)_/¯
#morele
  • 7
@morele_net: jesteście w stanie uzasadnić dlaczego macie takie żenujące podejście do faktur które utrudnia życie wam i klientom? Kupiłem sprzęt - jest fizycznie u mnie - co za problem wystawić korektę faktury - tak jakbym zwrócił sprzęt i wystawić ja ponownie. Jesteście chyba pierwsza firma z tak #!$%@? podejściem