Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki, poszukuję jakiegoś ładnego damskiego zegarka tak do 500 zł. Jednak jestem totalnie zielona w tej kwestii i nigdy żadnego sobie nie kupowałam. Macie może jakieś propozycje, albo jakieś strony na których mogłabym dokształcić się w tej kwestii :) ?

#zegarki #modadamska
  • 17
@goudatm co masz na mysli? Daniel wellington I cluse to firmy krzaki, chinska produkcja która władowała miliony w reklamy na YouTube blogach i Instagramie. To typowy przykład zegarka za 10$ w którym robotę zrobiła reklama i podejście kobiet które lubią być takie jak inne.

W zasadzie tag #zegarki na Instagramie to jeden wielki profil dw, co drugie zdjęcie to Kochane nie uwierzcie co się stało razem z marką prestiżowych zegarków dw bla
@trejn akurat ja swój miałam zanim był jeszcze powiedzmy "modny" i nigdy nie uważałam żeby to była zła inwestycja. Działał naprawdę bez zarzutu przez długi czas przy czym wygląd też był niczego sobie. Generalnie każda popularna marka wybija się dzięki dobrym reklamom i modzie także nie rozumiem dlaczego akurat w kwestii zegarków miało być inaczej
@goudatm Dla mnie największym minusem jest jego podrabialnosc, każdy może kupić jego podróbke 1:1 za 15zl na aliexpress i pewnie większość dziewczyn też takową ma. Dla mnie osobiście ten typ zegarka jest przeruchany na ostro jak koszulki Levi'sa w tym sezonie kiedy widzisz non stop wszędzie to samo, to zaczyna ci to powszednie. A zegarek jak zegarek, będzie działał tak samo jak każdy inny w codziennym użytkowaniu, jedynie cena jest trochę wygórowana,
@trejn to co mówisz o podrabialności jest akurat prawdą, faktycznie, był okres, że dużo dziewczyn miało zegarek tej firmy ale chcąc nie chcąc tak jest z każdą pojedynczą rzeczą która jest na topie, tego nie unikniesz. Padło pytanie o ładny zegarek więc poleciłam taki który sama miałam i wiem, że będzie w porządku ))¯_(ツ)_/¯
nie widzę związku, wszystko się psuje