Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuję porady. Od dlugiego czasu przymierzam się do zakupu #bmw #e61.
Mam do wyboru 530i 258km 170k przebiegu albo 530xd 231km 240k przebiegu. (42kPLN I 38kPLN)
(Przebiegi potwierdzone więc nie chce mi sie tu dyskutowac ze skręcone i ze skladane z trzech)

Auta idealne pode mnie

Auta będę używał codziennie oraz do rozrywki( no bo po co mi ponad 200km) ( ͡° ͜ʖ ͡°) i do pracy - praca w terenie. Srednio robię okolo 2500-3000km miesięcznie.

Benzyniaka chcę oczywiscie zagazowac (tak tak... lpg to do kuchenek)

Co wybralibyście na moim miejscu?
Mam już tak namieszane w głowie, że już sam nie wiem co robić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 36
@MaddoxX1911: najlepsze jest to, ze jal patrzylem na jakies niemieckie aukcje typu allegro to auta tam maja najmniej po 400 tysiecy kilometrow. Na szwajcarskich serwisach ogłoszeniowych są drozsze (znacznie) ale przebiegi przez pół dlatego chocby auto bylo ze zlota to od niemca nie wezmę
@michgur: 530i to muł bo wolnossak i do tego dużo pali. 530d jest o wiele zwinniejsza i dobry silnik m57. Ale przebiegi takie sobie, Szwajcarzy nie kupuja topowych modeli żeby jeździć kilkaset kilometrów rocznie :)
@michgur: brałbym benzynę bo wygląda na mniej zmęczoną - dodatkowo te oklejenia z carbonu źle wróżą, zapewne będzie trzeszczeć tapicerka. Fotele są po regeneracji. Polerowane lampy. Widać, że odpicowana do sprzedaży. Dodatkowo przy odsprzedaży więcej dostaniesz za taką n52 - bo jest ich mało i są często poszukiwane.
Zagazujesz(tylko w porządnym polecanym serwisie!) i masz fajne auto które jeździ za grosze.

Z drugiej strony dieslem się przyjemnie jeździ - duży moment