Aktywne Wpisy
TSR44 +471
ATAT-2 +761
Przeczytałem właśnie dwa wpisy ludzi z gastro którzy wręcz DOMAGAJĄ się napiwków i nie pojmują jak można ich nie zostawiać.
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
TLDR:
Całość sytuacji:
4.06.2018 otrzymałem fakturę, na której była naliczona płatna usługa PLAY MAPA POLSKI na jednym z kilku moich telefonów w tej sieci.
Zadzwoniłem z reklamacją , że nie włączałem żadnej dodatkowej usługi, a raczej nie zrobiła tego moja 78- letnia babcia, która jest użytkownikiem #telefon.
Pan na infolinii powiedział, że usługa na pewno została włączona przez moją babcię.
Najpierw stwierdził , że wysłała sms-a aktywującego usługę, a jak powiedziałem , że telefon mojej babci służy tylko to odbierania połączeń i dzwonienia i nie pisze sms-ów to podał jeszcze bardziej niewiarygodną opcję , że włączyła usługę poprzez stronę internetową PLAY 24 , która nawet nie jest uaktywniona na tym numerze telefonu . Prosiłam o natychmiastowe wyłączenie usługi co zostało podobno zrobione . A jak poprosiłam , żeby została zablokowana usługa Pan stwierdził , że nie mogą jej zablokować i że pracują nad taką możliwością .
Reklamację przyjął i kazał czekać na decyzję
08 czerwca zadzwonił Pan z działu reklamacji i powiedział , że reklamacja została uznana i zostanie mi przesłana faktura korygująca.
Gdy zapytałem w jaki sposób została usługa uaktywniona, żeby zapobiec w temu w przyszłości powiedział – zapytał tylko pretensjonalnym tonem - „Czy nie wystarczy Panu, że uznaliśmy reklamację?” i niestety nie odpowiedział na moje pytanie
Jakie było moje zdziwienie gdy na kolejnej fakturze , która otrzymałem 4 lipca miałem naliczoną opłatę za tą samą usługę od dnia 09.06.2018 (czyli włączoną dzień po uznaniu reklamacji ) do 30.06.2018 oraz za cały lipiec .
Ponownie zadzwoniłem do Biura Obsługi złożyć reklamację .
Wtedy dowiedziałem się , że usługa została włączona poprzez sms w dniu 12.04.2018 o godz 9:06
wysłanym z mojego (a raczej mojej babci) telefonu . Czyli wyszło na to , że moja 78 letnia babcia która nigdy nie wysyła sms-ów nagle otrzymując sms-a od PLAY odesłała im kod, a ten kod to „* 1117611# „.
Tym razem reklamacji mi nie uznano pomimo tego , że w czerwcu po mojej interwencji usługa została wyłączona i nadal powoływano się na sms niby wysłanego 12.04.2018
A jak poprosiłem , żeby Pani sprawdziła w bilingach okazało się, że z tego numeru nie są w ogóle wysyłane SMS-y. Pani z działu reklamacji potwierdziła , że nie są wysyłane ale ona ma informaję , że usługa została uaktywniona 12.04.2018 SMS-em z tego numeru i reklamacji nie uznaje .
Reasumując :
1. Usługa kodem j.w. została podobno włączona przez moją 78 letnią babcię, która w ogóle nie wysyła SMS-ów w dniu 12.04.2018 o godz . 9:06
2. Po mojej interwencji 4. 06.2018 została wyłączona i 09.06.2018 ponownie włączona tym samym sms z kwietnia .Więc jeśli ją wyłączyłem w lipcu to może się okazać , że rzekomo wysłany w kwietniu sms ponownie ją aktywuję i tak prze cały czas trwania umowy
3. Pani z działu reklamacji kazała mi sprawdzać na PLAY 24 lub poprzez infolinię nawet codziennie czy nie mam kolejnej usługi włączonej zakładając , że mam umowę na #abonament podpisaną na 2 lata od lutego tego roku to czeka mnie niezła robota przez kolejne 20 miesięcy
A wiesz co jest najlepsze? Że po usunięciu ich i ponownym uruchomieniu telefonu kontakty wracają.
Dla mnie to #!$%@?ństwo i w sumie temat na aferę. Niektóre telefony pozwalają ukryć kontakty na karcie sim, mój obecny niestety nie (co mnie mocno dziwi, Xiaomi Mi A1).
@MichaelT128 jak dla mnie to sprawa do jakiegoś urzędu, serio, to jest przegięcie pały.
@japkko
@Najkon
@Krupier dlatego też skasowałem na karcie u teścia (lvl 77) wszystkie te kontakty. Polecam ten styl życia.
@Krupier: a tego jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, teść ma Nokię sprzed 10 z hakiem lat, i stara się nie dopuszczać do rozładowania i konieczności ponownego uruchomienia
Dzięki za odpowiedzi.
Przejrzałem telefon babci, jedyne tego typu kontakty jakie znalazłem to:
*Stan konta
*Mój numer
*Horoskop
Żaden z tych kontaktów nie wskazuje na usługę, która jest ciągle uruchamiana :/
Bez urazy, ale samo to się nie włącza, #!$%@? praktyka że jest takie coś wpisane w telefon ale samo na pewno się nie włącza