Wpis z mikrobloga

Mirki, pomocy. Mam dość spory problem z siecią #play. Uważam, że próbują mnie naciągnąć na kasę. Czy jest możliwość zerwania umowy bez żadnych konsekwencji?

TLDR:


Całość sytuacji:

4.06.2018 otrzymałem fakturę, na której była naliczona płatna usługa PLAY MAPA POLSKI na jednym z kilku moich telefonów w tej sieci.
Zadzwoniłem z reklamacją , że nie włączałem żadnej dodatkowej usługi, a raczej nie zrobiła tego moja 78- letnia babcia, która jest użytkownikiem #telefon.
Pan na infolinii powiedział, że usługa na pewno została włączona przez moją babcię.
Najpierw stwierdził , że wysłała sms-a aktywującego usługę, a jak powiedziałem , że telefon mojej babci służy tylko to odbierania połączeń i dzwonienia i nie pisze sms-ów to podał jeszcze bardziej niewiarygodną opcję , że włączyła usługę poprzez stronę internetową PLAY 24 , która nawet nie jest uaktywniona na tym numerze telefonu . Prosiłam o natychmiastowe wyłączenie usługi co zostało podobno zrobione . A jak poprosiłam , żeby została zablokowana usługa Pan stwierdził , że nie mogą jej zablokować i że pracują nad taką możliwością .
Reklamację przyjął i kazał czekać na decyzję
08 czerwca zadzwonił Pan z działu reklamacji i powiedział , że reklamacja została uznana i zostanie mi przesłana faktura korygująca.
Gdy zapytałem w jaki sposób została usługa uaktywniona, żeby zapobiec w temu w przyszłości powiedział – zapytał tylko pretensjonalnym tonem - „Czy nie wystarczy Panu, że uznaliśmy reklamację?” i niestety nie odpowiedział na moje pytanie
Jakie było moje zdziwienie gdy na kolejnej fakturze , która otrzymałem 4 lipca miałem naliczoną opłatę za tą samą usługę od dnia 09.06.2018 (czyli włączoną dzień po uznaniu reklamacji ) do 30.06.2018 oraz za cały lipiec .
Ponownie zadzwoniłem do Biura Obsługi złożyć reklamację .
Wtedy dowiedziałem się , że usługa została włączona poprzez sms w dniu 12.04.2018 o godz 9:06
wysłanym z mojego (a raczej mojej babci) telefonu . Czyli wyszło na to , że moja 78 letnia babcia która nigdy nie wysyła sms-ów nagle otrzymując sms-a od PLAY odesłała im kod, a ten kod to „* 1117611# „.
Tym razem reklamacji mi nie uznano pomimo tego , że w czerwcu po mojej interwencji usługa została wyłączona i nadal powoływano się na sms niby wysłanego 12.04.2018
A jak poprosiłem , żeby Pani sprawdziła w bilingach okazało się, że z tego numeru nie są w ogóle wysyłane SMS-y. Pani z działu reklamacji potwierdziła , że nie są wysyłane ale ona ma informaję , że usługa została uaktywniona 12.04.2018 SMS-em z tego numeru i reklamacji nie uznaje .
Reasumując :
1. Usługa kodem j.w. została podobno włączona przez moją 78 letnią babcię, która w ogóle nie wysyła SMS-ów w dniu 12.04.2018 o godz . 9:06
2. Po mojej interwencji 4. 06.2018 została wyłączona i 09.06.2018 ponownie włączona tym samym sms z kwietnia .Więc jeśli ją wyłączyłem w lipcu to może się okazać , że rzekomo wysłany w kwietniu sms ponownie ją aktywuję i tak prze cały czas trwania umowy
3. Pani z działu reklamacji kazała mi sprawdzać na PLAY 24 lub poprzez infolinię nawet codziennie czy nie mam kolejnej usługi włączonej zakładając , że mam umowę na #abonament podpisaną na 2 lata od lutego tego roku to czeka mnie niezła robota przez kolejne 20 miesięcy
  • 14
  • Odpowiedz
@Skeme: a może kodem USSD? te kody są wpisane w telefon/kartę sim, wystarczy podczas przeglądania kontaktów wcisnąć zieloną słuchawkę przy kontakcie Mapa czy coś.
  • Odpowiedz
@Skeme też obstawiam na kody USSD. Ponizej screen moich kontaktów, pierwszych na liście.

A wiesz co jest najlepsze? Że po usunięciu ich i ponownym uruchomieniu telefonu kontakty wracają.

Dla mnie to #!$%@?ństwo i w sumie temat na aferę. Niektóre telefony pozwalają ukryć kontakty na karcie sim, mój obecny niestety nie (co mnie mocno dziwi, Xiaomi Mi A1).

@MichaelT128 jak dla mnie to sprawa do jakiegoś urzędu, serio, to jest przegięcie pały.
Krupier - @Skeme też obstawiam na kody USSD. Ponizej screen moich kontaktów, pierwszy...

źródło: comment_L7uU1xtPtviTnvOJpKA9MMMsUoupyTpK.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
po skasowaniu i resecie wracają.


@Krupier: a tego jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, teść ma Nokię sprzed 10 z hakiem lat, i stara się nie dopuszczać do rozładowania i konieczności ponownego uruchomienia
  • Odpowiedz
  • 0
@japkko @Najkon @Krupier @Willy666
Dzięki za odpowiedzi.
Przejrzałem telefon babci, jedyne tego typu kontakty jakie znalazłem to:
*Stan konta
*Mój numer
*Horoskop

Żaden z tych kontaktów nie wskazuje na usługę, która jest ciągle uruchamiana :/
  • Odpowiedz
  • 0
@Najkon: Telefon z serii myphone (dla osób starszych) ze zwykła klawiatura i małym wyświetlaczem. Żadnych aplikacji na to nie ma.
  • Odpowiedz
  • 0
@Skeme narzędzia karty SIM i tam może coś takiego być jeszcze

Bez urazy, ale samo to się nie włącza, #!$%@? praktyka że jest takie coś wpisane w telefon ale samo na pewno się nie włącza
  • Odpowiedz