Wpis z mikrobloga

@kawazrana: Mam tak z wifi na swoim domowym komputerze. Działa do pierwszego restartu i kupa. Najmądrzejsi się wymądrzali, nawet samodzielnie ustawiali i po prostu nie działa. Podpięłam się kablem, bo co robić. Głupia komórka łapie od razu, a to coś nie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@CorniMati: łączę się w bólu. Na szczęście nie "korpo" jest małe ale problemy i użytkownicy podobni. Chociaż jak przyszedłem to szokiem było, że potrafią zrobić sami wymianę tonera w drukarce albo usunąć paper zacięty z dużego kombajnu, że o włączeniu projektora nie wspomnę. Wcześniej robiłem na uczelni to niektórzy nie umieli kable VGA do komputera podłączyć. Co do zmiany położenia sprzętu to u nas jest to ważne bo nie każde gniazdko
@emasele: @CorniMati:
Może tak żeby emasele wiedział skąd się to wzięło to:
Service Desk

I nie jest to tylko pomoc techniczna dla pracowników, chociaż trochę zależy od terminologii jakiej używa korpo.
Jestem w SD, ale jestem pomocą techniczną dla naszych klientów, co potrafi być nazywane customer service.
@kawazrana: Jak może system nie działać skoro "Siec jest, net jest". Sformułowanie "system nie działa" znaczy jak dla mnie że system nie bootuje. I potem to narzekanie na informatyczną pomoc techniczną "że nie potrafi pomóc".