Nie dziala system w pracy, tylko mi. Dzwonie na SD i na jednym tchu: nie dziala mi system ten i ten. Siec jest, net jest, sprawdzilam wszystkie kable, zresetowalam polaczenie a potem calego kompa, dalej nie dziala. Po drugiej stronie cisza, po chwili "yyyy.... no to nie wiem" ;] #pracbaza
@kawazrana: Mam tak z wifi na swoim domowym komputerze. Działa do pierwszego restartu i kupa. Najmądrzejsi się wymądrzali, nawet samodzielnie ustawiali i po prostu nie działa. Podpięłam się kablem, bo co robić. Głupia komórka łapie od razu, a to coś nie.
@CorniMati: łączę się w bólu. Na szczęście nie "korpo" jest małe ale problemy i użytkownicy podobni. Chociaż jak przyszedłem to szokiem było, że potrafią zrobić sami wymianę tonera w drukarce albo usunąć paper zacięty z dużego kombajnu, że o włączeniu projektora nie wspomnę. Wcześniej robiłem na uczelni to niektórzy nie umieli kable VGA do komputera podłączyć. Co do zmiany położenia sprzętu to u nas jest to ważne bo nie każde gniazdko
@emasele: @CorniMati: Może tak żeby emasele wiedział skąd się to wzięło to: Service Desk
I nie jest to tylko pomoc techniczna dla pracowników, chociaż trochę zależy od terminologii jakiej używa korpo. Jestem w SD, ale jestem pomocą techniczną dla naszych klientów, co potrafi być nazywane customer service.
@kawazrana: Jak może system nie działać skoro "Siec jest, net jest". Sformułowanie "system nie działa" znaczy jak dla mnie że system nie bootuje. I potem to narzekanie na informatyczną pomoc techniczną "że nie potrafi pomóc".
@gorzka a co to za czary? (ⴲ﹏ⴲ)/
Może tak żeby emasele wiedział skąd się to wzięło to:
Service Desk
I nie jest to tylko pomoc techniczna dla pracowników, chociaż trochę zależy od terminologii jakiej używa korpo.
Jestem w SD, ale jestem pomocą techniczną dla naszych klientów, co potrafi być nazywane customer service.