Aktywne Wpisy
Nie mam już pojęcia co robić... 27 lat na karku, z różowa poznaliśmy się w szkole i jesteśmy w związku już 9 lat, mieszkamy razem od 7.
Na początku wszystko było super, wspieraliśmy się, odkrywaliśmy jak to jest być samodzielnymi i "dorosłymi", ja praktycznie od początku jak mialem 19 lv poszedłem pracować do firmy, gdzie zarabiałem ledwo ponad najniższa krajowa. Ona dostała się na jakiś staż w korpo, gdzie finalnie po latach
Na początku wszystko było super, wspieraliśmy się, odkrywaliśmy jak to jest być samodzielnymi i "dorosłymi", ja praktycznie od początku jak mialem 19 lv poszedłem pracować do firmy, gdzie zarabiałem ledwo ponad najniższa krajowa. Ona dostała się na jakiś staż w korpo, gdzie finalnie po latach
czerwonykomuch +85
Niezmiennie przypominam, że Polska znajduje się dopiero na 9 miejscu (nie licząc instytucji UE) pod względem wartości sumarycznej pomocy dla Ukrainy i jest wyprzedzana m.in. przez Danię - kraj z połową naszego PKB. Polacy są za to pierwsi do jęczenia o wdzięczność i przeprosiny za krzywdy sprzed blisko wieku. Poczucie wyższości pana Polaka wobec chłopa Ukraińca wciąż panuje w narodzie, podsycane bardzo skutecznie przez ruską propagandę.
Przezabawne jest udawanie, że polska pomoc
Przezabawne jest udawanie, że polska pomoc
Dziś do niego dzwoni przedstawiciel lokalnego operatora i mówi że jego zużycie wskazuje na łącze biznesowe, że nie mogą go trzymać jako klienta bo dopłacają do interesu i ogólnie żeby sobie poszedł do Orange ( ͡° ͜ʖ ͡°). Stąd pytane do Was.
1) To popularna praktyka? Wiem że tak się uwalało kiedyś klientów LTE (może nadal się uwala) ale łącza światłowodowe 300/300?
2) Czy faktycznie przyrost danych ściąganych przez jednego klienta powoduje bezpośrednio wzrost kosztów ponoszonych przez operatora? W połączeniach gsm jest chyba tak że telekom płaci za zakończone rozmowy, czy ten przypadek jest podobny?
3) Operator bardzo nalega na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jest elastyczny jeśli chodzi o czas wypowiedzenia, może skrócić, itp. W regulaminie usługi czy umowie nie ma nic o limitach transferu. Między słowami przedstawiciel operatora mówił że powinniśmy rozwiązać umowę, jak to tak można filmy ściągać, prawa autorskie, itp. Zupełnie serio, co mogą mu zrobić?
Komentarz usunięty przez moderatora