Wpis z mikrobloga

Tak w związku z RODO przypomniało mi się jak jeszcze niedawno w jednym z salonów Plusa załatwiało się odblokowanie karty.
Jest sobie lokal w centrum miasta, jakieś 8x8m otwartej przestrzeni, kilka biurek do obsługi klientów pod ścianami. Klienci ustawiają się w kolejce zaraz po wejściu do lokalu. Przy tym samym wejściu na ścianie jest magiczny telefon. Jak chcesz odblokować kartę to musisz zadzwonić przez ten telefon na Infolinię, bo tak pan z obsługi nakazał. Załatwiając odblokowanie musisz podać wszystkie 'niezbędne' dane tj. imię, nazwisko, numer telefonu, PESEL, kwota ostatniego doładowania, długość buta/fiuta itd. A wszyscy w lokalu słuchają jak sobie konwersujesz xD Ciekawe czy dalej to tak funkcjonuje, chyba pofatyguję się sprawdzić.
#rodo #plus #bekazpodludzi
  • 2
@fezix: to ja mam podobną historyjkę. Duży szpital w dużym mieście. Rejestracja w jednej poradni, odbywała się w małym pokoiku, 3 biurka z komputerami, za drzwiami kolejka i maksymalnie 3 pacjentów w rejestracji. Od wejścia RODO oczywiście tylko jeden "klient" może być w środku, więc 2 panie piją kawę, rejestracja przebiega 3 razy wolniej - a pod drzwiami ludzi tyle co przed otwarciem nowej biedry. moja unia taka piękna [
@fezix: dalej wygląda to tak samo xD czasami jak jest jakaś awaria i dzwonie na naszą wewnętrzną infolinię, żeby coś tam się dowiedzieć to proszą mnie o pesel klienta, imię i nazwisko. To nic, że w salonie pełno ludzi xD