Wpis z mikrobloga

Siema Mirdeczki.
Opowiem wam historię, związaną z #it #hosting.
Otóż od dłuższego czasu utrzymuję serwery na #ovh oraz #digitalocean. Z większych problemów to na OVH miałem awarię i problem z dostępem do VPS, natomiast wszystko się mieściło w ramach SLA.
A teraz o tym dlaczego w Polsce jak w lesie i dlaczego tanio to drogo na raty. #nazwapl skusili mnie ceną, czytałem trochę o problemach z supportem, ale myślę "nie może być tak źle, na pewno przesadzają". Otóż nie, jest gorzej. Serwer zamówiłem w piątek po południu, licząc, że wieczorem wszystkie mikroserwisy będą już wystawione. Do końca dnia nic, żadnego maila, status serwera "do założenia". Myślę sobie "Może payU coś się ociąga i piniążki jeszcze nie dotarły. Jutro na pewno serwer będzie gotowy, bo przecież na pewno cały proces jest zautomatyzowany. Przecież na OVH i DO stawiają mi VPS'a w mniej niż 3 minuty." Gówno prawda. W poniedziałek dzwonię na support i mówię "Panie, już poniedziałek, po południu więc już dawno po przerwie na kawkę, a serwer status dalej: do założenia!" Pan z supportu wystawił mi proformę i kazał drugi raz opłacić serwer xdxd, mimo że w panelu klienta wszystkie faktury oznaczone jako opłacone. Dobra myślę, byle szybko. Zapytałem ile to potrwa. "Jak pan wyślesz na kontakt@nazwa.pl potwierdzenie to za chwilę." Czyli dzisiaj? - pytam. "Jak dostaniemy potwierdzenie to tak". No to szybki przelew z banku, potwierdzenie na maila. Dalej dupa. Dziś dostaję zwrotkę, że odsyłają mi pieniążki na konto bo faktura już przecież opłacona xdxd. Myślę - Super, mają szmalec to serwer na pewno już bangla. - gówno prawda. Dzwonie dziś (w środę) na support. Pani mówi, że wszystko jest ok, a serwer nie działa, ona nie wie czemu i wysyła zgłoszenie do administratora.
Kończąc pisanie tego posta sprawdziłem raz jeszcze. Działa. Podsumowując OVH, DO czas oczekiwania: poniżej 3 minut, NAZWA: 5 dni, z wydzwanianiem do obsługi klienta.
https://www.youtube.com/watch?v=ihp45u2-pjQ
I jeszcze bonus z #orange. Nie mogę przenieść internetu i telefonu na firmę bo mam w pakiecie Orange Love xdxd. Tak mi powiedział pan w salone wręczając mi ultokę Orange Love dla Firm xdxd.
  • 9
@konradzet: 2018 i serwery VPS? Mamy Azure Functions czy Lambde na AWS, wiekszosc funkcji tym obrobisz, strone wystawisz czy kontrolery napiszesz - inna sprawa że juz w tym momencie trzeba uciekać od firm które nie stawiają serwerów automatem - pachnie amatorką na kilometr, stąd też usługi tylko od Azure'a lub AWS/GoogleCloud biorę
@Lipathor: @theqkash: @trustME: kabaretu ciąg dalszy... dostałem mailem niepoprawne hasło do roota... przepisywane, przeklejane i dupa zbita. Przecież to jest jakiś żart, na pewno mnie wkręcają. Pani z obsługi klienta kazała pisać maila na kontakt@nazwa.pl bo „oni nie zajmują się VPSami” xdxd. KARUZELA ABSURDÓW I #!$%@?.
@trustME przecież przycebulił w promo. Nawet nie chce mi się sprawdzać czy to wciąż permanentne 9,99cbln za pierwszy rok
@theqkash od lat jest tak że w nazwa.pl w piątek wszystko ma wolne. W szczegolnosci systemy bilingowe. Ale doszedłem do tego, że zakładanie kont nie jest u nich automatyczne.

Najkrócej: 6h + 2maile + 3 telefony

@Lipathor że co ma homepl na poziomie? Chyba tylko ceny xD