Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Planuję sobie kupić gogle #vr do telefonu. Głównie dlatego żeby oglądać filmy w 3D, czy pograć w jakieś proste gierki. Ma to jakiś sens, czy to tylko pic na wodę? Mój telefon #lgg3 ma ponadprzeciętną rozdzielczość, więc będzie dobra jakość. Posiada także żyroskop.
A dałoby się potem podłączyć to do komputera, żeby grać w komputerowe gry? Z tego co widzę, to takich gogli na Allegro jest z 50 stron.
#wirtualnarzeczywistosc #virtualreality
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Rodzynek_w_serniku: Nie zgadłeś.
Spiraciłem sobie ostatnio Doktora Strange, bo nie oglądałem, a wyglądał ciekawie. Jak zobaczyłem te fraktale i ruchome budynki, to stwierdziłem, że muszę zobaczyć to w 3D. W kinie raczej już tego nie zobaczę, więc zostaje tylko to.
@Antyradek: Ja ostatnio oglądałem film z napisami na fonie 1080p i 5,20", więc się jak najbardziej da, ale nie da się ukryć, że po dłuższym czasie jest to strasznie męczące dla oczów i hełm uciska w głowę. Dodatkowo jeszcze teraz kiedy jest tak gorąco to czujesz jakby ci oczy parowały z gorąca xD

Niestety telefony w większości przypadków cierpią na tzw. drift problem (przesuwający się obraz w lewo/prawo), ale do filmów
Razer Hydry - antyk


@Chilli_Heatwave: Klasyk!

XXX Też warto spróbować, bo trochę ciut inne doznanie, kiedy możesz skupiać wzrok na poszczególnych miejscach, a nie ogół


@BlackReven: Na płaskim obrazie też mogę skupiać wzrok na poszczególnych miejscach. Porno VR w formie filmu to słabizna. Niby tam jesteś ale jakiś taki nieobecny. Nie masz wpływu na wydarzenia ;).

Jak zobaczyłem te fraktale i ruchome budynki, to stwierdziłem, że muszę zobaczyć to w
@AdireQ: Całe szczęście technologia poszła do przodu i nareszcie można wykaraskać pełny potencjał z tego klasyka :3

Na szczęście w grach XXX już tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Natomiast jeśli chodzi o filmiki, osobiście preferuję jak postacie są bardzo blisko i głowy mają nie na wprost, ale po bokach, że można odwrócić głowę ku preferowanej opcji. Więc na pewno jest to jakaś nowość względem płaskiego obrazu na