Wpis z mikrobloga

#chainofblocks #cryptonews
Tak jak wspomniałem w moim poprzednim wpisie otwieram mojego kryptobloga. Zaczynam od podstaw, czyli “Czym jest blockchain?” by móc spokojnie przejść do bardziej zawiłych zagadnień.

Jestem otwarty na wszelkie sugestie. Szczególnie na te techniczne dotyczące bloga, bo jestem nowy w wpisaniu na wordpressie. Jak się podoba to wiecie co robić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Link do znaleziska
Social media:
Invite do Telegrama
Mój prywatny Kryptotwitter
Post na steemit

#bitcoin #ethereum #kryptowaluty #steemit
zwier - #chainofblocks #cryptonews
Tak jak wspomniałem w moim poprzednim wpisie otwi...

źródło: comment_PegNT2CtlxAjejke7entE0FoNztMYHfx.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
Wołam zainteresowanych (201) z listy Cryptonews
Możesz zapisać/wypisać się klikając na nazwę listy.

Dodatek wspierany przez Cebula.Online

Masz problem z działaniem listy? A może pytanie? Pisz do IrvinTalvanen

! @zwier @kolimagi @WinstonWolf @wetnosekoala @Bramborr @Tuff @3nter @mentotan @assback @rafion @nuciu777 @Lordwiader @maQus @tler @Sierpik21 @fanti @latko @Retoryk @skradlem_ksiezyc @Tomciox @sheeple @harakiri888 @sdik @Wloskisprzecior @ArcheRbest @d1l3r @MysGG @rekq @graslow @madox @onaj84 @R4vPL @metalowy_pasterz @swierzynka @mahalladamnit @oTakiTamOtam @Kasza17 @fizdejko @owoc8 @Yirmeyahu @Vermi @JohnRamboo @
  • Odpowiedz
@zwier: zagadaj do @nicniezgrublem, to może pomoże Ci postawić bloga na własnej domenie bazującego na blockchainie Steem, tak jak: https://glodniwiedzy.pl/

I tak wrzucasz na Steem, a dzięki temu Twój blog będzie wyglądał na bardziej żywy, bo będą tam się pojawiać nie tylko Twoje artykuły ze Steem, ale także komentarze innych osób pod Twoimi artykułami.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1