Wpis z mikrobloga

@p0tato: trzy opcje
- błąd i za jakiś czas zmienią ci na właściwy tracking
- błąd lub zmienili formę wysyłki, ale wtedy raczej uzyskasz zwrot VAT
- to ty źle kliknąłeś

kontaktuj się z nimi, jak coś support ci może odpowiedzieć że nie mogli wysłać euexpress tylko mogli przez DPD czy coś takiego, olej to bo oni sami średnio ogarniają nazwy przesyłek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Andczej: @TomdeX:
cytuje
"Thank you for contacting us.

We are sincerely sorry for have changed your shipping method.

We were shipping it with EU Express at first, however it got something wrong so we changed it into Netherlands Express.

Please rest assured that Gearbest will always choose the most suitable shipping method for the customer.



Please understand that Customs clearance is the responsibility of the customer as per our terms
@p0tato czekać aż dojdzie, jeśli będzie podatek to możesz pomyśleć nad nie przyjęciem przesyłki ewentualnie starać się dogadać z GB o zwrocie podatku